برگزیده ها
 تلاش برای ارتقای گمرک بندرامیرآباد به اداره‌کل گمرک

مازندمجلس: نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با استقرار اداره‌کل گمرک در بندر امیرآباد شاهد رشد صادرات و تسهیل در بخش اشتغال خواهیم بود، یادآور شد: انتظار است که بندر امیرآباد در جذب نیروها از افراد بومی بیشتری به‌کارگیری کند.

مازندمجلس: علی‌محمد شاعری در جمع خبرنگاران با اعلام خبر ارتقای گمرک بندرامیرآباد به اداره‌کل گمرک اظهار کرد: تلاش برای ارتقای گمرک بندر امیرآباد به اداره‌کل گمرک از مسائل و موارد مهم در توسعه صادرات است که با اجرایی شدن آن توسعه همه‌جانبه را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: با ابلاغ ساختار ارتقای گمرک بندر امیرآباد به اداره‌کل گمرک، شاهد گسترش مبادلات تجاری و رفع موانع در بخش مبادلات مختلف خواهیم بود.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با استقرار اداره‌کل گمرک در بندر امیرآباد شاهد رشد صادرات و تسهیل در بخش اشتغال خواهیم بود، یادآور شد: انتظار است که بندر امیرآباد در جذب نیروها از افراد بومی بیشتری به‌کارگیری کند.

شاعری ادامه داد: در بخش‌های مختلف بندر امیرآباد باید از نیروهای بومی و متخصص استفاده شود و علاوه بر آن نیروهای کارگری، خدماتی و اداری هم به‌کارگیری شوند.

وی با بیان اینکه روستائیان حاشیه بندر امیرآباد، سال‌هاست که آلایندگی و مشکلات تردد نصیب حال‌شان می‌شود، یادآور شد: این افراد از خدمات اولیه بی‌بهره‌اند و باید چاره‌اندیشی شود تا این افراد از خدمات مناسب هم در کنار این آلایندگی‌ها برخوردار شوند و مشکلات‌شان برطرف شود.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی افزود: بندر امیرآباد به‌عنوان بندر نسل سومی امروزه شاهد سرمایه‌گذاری‌های مختلفی است و کارخانجات و صنایع مختلفی فعال هستند که باید از این صنایع حمایت و از صنایع جدید استقبال شود.

شاعری اضافه کرد: شرایط لازم برای سرمایه‌گذاری مطمئن در بندر امیرآباد و شرایط برای منطقه آزاد شدن در این بندر فراهم است.

وی گفت: امیدواریم با همکاری فرمانداران منطقه در شهرستان‌های بهشهر، نکا و گلوگاه و همراهی و حمایت مسؤولان و نمایندگان مجلس در استان مازندران، شاهد سرمایه‌گذاری بیشتر در این منطقه و رونق و توسعه اقتصادی باشیم.

* آماده استقبال از سرمایه‌گذاران هستیم

مدیر بندر امیرآباد هم در سخنانی اظهار کرد: این بندر جایگاه نخست میزان صادرات و واردات کالا در شمال کشور را داراست و آماده استقبال از سرمایه‌گذاران هستیم.

سیاوش رضوانی گفت: شرایط لازم برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف صنعتی، کشاورزی و گردشگری با زون‌بندی‌های مختلف فراهم است و نیازمند نگاه ویژه مسؤولان برای جذب سرمایه‌گذاران و هدایت آنان به سمت بندر امیرآباد و توسعه اقتصادی هستیم.

تلاش برای ارتقای گمرک بندرامیرآباد به اداره‌کل گمرک علی محمد شاعری نماینده بهشهر گمرک بندر امیرآباد بندر امیرآباد نماینده شرق مازندران در مجلس ارتقای گمرک بندر امیرآباد