برگزیده ها
برگزاری همایش مجلس در 40 سالگی انقلاب کلید خورد

اختصاصی مازندمجلس: این همایش برنامه مشترک گروه رسانه ای موثق با استانداری مازندران و مشارکت دستگاه های اجرایی در دی ماه سال جاری در ساری برگزار خواهد شد

اختصاصی مازندمجلس: صبح امروز به دعوت استانداری مازندران و با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی، جلسه برگزاری همایش مجلس در 40 سالگی انقلاب راس ساعت 8:30 در استانداری مازندران برگزار شد.

قاسمی طوسی مدیر کل امور اجتماعی فرهنگی استانداری مازندران در ابتدای جلسه، ضمن بر شمردن اهمیت نکوداشت 40 سالگی انقلاب پیرو منویات رهبر معظم انقلاب در راستای مقابله با تهدیدات خارجی و لزوم مشارکت حداکثری آحاد ملت، به برگزاری همایش مجلس در 40 سالگی انقلاب در استان اشاره نموده و دستورات اکید استاندار مبنی بر برگزاری باشکوهتر این همایش را یادآوری نموده است.

زارع معاون فرهنگی ارشاد مازندران با بیان اینکه این همایش از باکیفیت ترین و بزرگترین برنامه های کمیته فرهنگی استان در راستای گرامیداشت 40 سالگی انقلاب هست، گفت: اولین گام اجرایی برای دستور استاندار در پیوست رسانه ای پروژه ها با این برنامه محقق شده است.

همچنین رحمت عزیزی نماینده گروه رسانه ای موثق در تشریح اهداف این همایش بیان داشت: یکی از سه شعار محوری انقلاب «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» مساله آزادی بوده است که نمود اصلی آن در برگزاری انتخابات می باشد و جمهوری اسلامی در 40 سال بعد انقلاب، توانسته است قریب به یک میلیارد نفر رای اخذ نماید که این مساله حداقل در خاورمیانه بی نظیر است.

شایان ذکر است هریک از مدیران دستگاه های اجرایی در ادامه جلسه ضمن استقبال از برگزاری این همایش نقطه نظرات خود را در این باره اعلام نمودند.

گفتنی است این همایش برنامه مشترک گروه رسانه ای موثق با استانداری مازندران و مشارکت دستگاه های اجرایی در دی ماه سال جاری در ساری برگزار خواهد شد و مدیران دستگاه های اجرایی، نمایندگان فعلی و ادوار مازندران در مجلس، ائمه جمعه و فعالان سیاسی و اجتماعی، فعالان حوزه بانوان و .... در آن حضور خواهند داشت.

برگزاری همایش مجلس در 40 سالگی انقلاب کلید خورد استانداری مازندران چهل سالگی انقلاب گروه رسانه ای موثق