برگزیده ها
نجفی: از فعالین سیاسی و مدنی حمایت شود/ حسین‌زادگان: کنسرت حق مردم است

مازندمجلس: استاندار مازندران میزبان گروهی از فعالین اجتماعی و سیاسی شهرستان بابل بود که به دعوت علی نجفی نماينده اين شهرستان در مجلس، در استانداری مازندران حضور یافتند.

مازندمجلس: استاندار مازندران میزبان گروهی از فعالین اجتماعی و سیاسی شهرستان بابل بود که به دعوت علی نجفی نماينده اين شهرستان در مجلس، در استانداری مازندران حضور یافتند.

تاکید نماینده شهرستان بابل بر حمایت از فعالین مدنی و سیاسی 

در ابتدای جلسه نجفی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن تبریک به استاندار جدید مازندران هدف خود از تشکیل این جلسه را انعکاس پیامی نمادین دانست و با اشاره به ظرفيت و جايگاه برجسته شهرستان بابل در فعاليت هاي اجتماعي و مدني، از استاندار دعوت كرد كه نشستي با حضور جمع زيادي از فعالين سياسي و مدني در بابل داشته باشد.


نجفی تاكيد نمود كه کلید توسعه استان مازندران استفاده از ظرفیت و منابع انسانی آن است و نهادهای مدنی در کنار فعالین سیاسی شریف می توانند روحی تازه در کالبد این استان بدمند.


نجفی از استاندار مازندران خواست ضمن حضور در شهرهای مختلف استان، برنامه ای ثابت و مدون برای شنیدن و استفاده از نظرات فعالین سیاسی و مدنی شهرستان هاي مختلف داشته باشد.


در ادامه تعدادی از فعالین مدنی حاضر در جلسه به بیان نظرات خود پرداختند که مهمترین آن توجه به محیط زیست، توسعه گردشگری در شهرستان بابل، حمایت از فعالیت های فرهنگی همچون اجرای کنسرت بعنوان عامل جذابیت اقتصادی و افزایش شادی اجتماعی، ضرورت توجه به جايگاه زنان، ارتباط بيشتر مديران دولت با پايگاه رأي رئيس جمهور، ضرورت كادر سازي و تسهیل در فعالیت های عام المنفعه مانند برگزاری بازارهای خیریه و... بود.

حسین زادگان: کنسرت حق مردم است و شادی و امید اجتماعی عامل توسعه و زندگی بهتر

استاندار مازندران ضمن خیرمقدم به حاضرین ، تشکیل این جلسه را با ترکیبی متفاوت قابل تحسین دانست و گفت: فعالین مدنی از دل مردم هستند و نفوذ و قدرتشان در ایجاد تحولات مهم توسعه ای کم نظیر است.


وی گفت: در دنیایی که با چند کلیک در فضای مجازی می توان به هر سبک از موسیقی دست یافت، نمی توان نگذاشت که مردم نبینند و نشنوند.


استاندار مازندران فعالیت های فرهنگی را حق مردم دانست و تاکید کرد : نمی توان خلاف قانون موسیقی و کنسرت را از مردم یک شهرستان دریغ کرد.


حسين زادگان بر حفظ سرمايه اجتماعی، تاكيد بر اهتمام به توانمندی بانوان، نظارت بر فعاليت دستگاههای مختلف تاكيد كرد. 

نجفی: از فعالین سیاسی و مدنی حمایت شود/ حسین‌زادگان: کنسرت حق مردم است علی نجفی نجفی نماینده بابل احمد حسین زادگان مجید حسین زادگان حسین زادگان استاندار مازندران] استاندار