برگزیده ها
نشست صمیمی استاندار و مدیرکل بهزیستی مازندران با کودکان بی سرپرست در شب یلدا

مازندمجلس: حسین زادگان استاندار مازندران در این نشست کار در بهزیستی را کاری خداپسندانه برشمرد.

مازندمجلس: نشست صمیمی استاندار مازندران،مدیرکل بهزیستی مازندران، جمعی از مدیران کل و مسئولان با فرزندان جامعه هدف بهزیستی در شب یلدا (مرکز نگهداری کودکهای بی سرپرست "غنچه های گل یاس" برگزار شد.

 حسین زادگان استاندار مازندران در این نشست صمیمی ضمن قدردانی از تلاش ها و خدمات بهزیستی مازندران ، کار در بهزیستی را کاری خداپسندانه برشمرد و افزود: به راستی بهزیستی یکی از دستگاه هایی است که در امر خدمت رسانی به محرومین و نیازمندان در استان نقش موثر و بسزایی بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه کودکان مراکز شبانه روزی به حمایت های بیشتری نیاز دارند، افزود: در کنار این فرزندان بهترین شب یلدا در عمر من بود که تجربه کردم.

آرام مدیرکل بهزیستی مازندران نیز در این نشست ضمن تبریک آیین سنتی شب یلدا به خانواده بزرگ بهزیستی، افزود: ۱۸ مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بدسرپرست در استان به بیش از ۱۸۰ کودک بصورت شبانه روزی خدمات آموزشی، فرهنگی،حمایتی، تحصیلی ارائه می دهند.

وی ادامه داد: بیش از ۴۰ هزار خانوار در سال ۱۳۹۷ تحت پوشش دریافت هزینه خدمات نگهداری قرار گرفتند.

در این مراسم صمیمی مدیران استان برای کودکان بی سرپرست فال گرفتند و کودکان هم دیوان حافظ را برای مدیران گشودند و تعدادی از غزل های حافظ هم توسط جمع به نوبت خوانده شد.

مرکز نگهداری کودکهای بی سرپرست "غنچه های گل یاس" شب یلدا نشست صمیمی استاندار و مدیرکل بهزیستی مازندران با کودکان بی سرپرست در شب یلدا حسین زادگان سعید آرام