برگزیده ها
خط ریلی رشت به مازندران از اولویت‌های دولت است/  وجود ۷۱ هزار پروژه نیمه تمام در کشور

مازندمجلس: نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس با بیان اینکه خط ریلی رشت به مازندران اجرا می‌شود اظهار کرد: هدف مشترک مجلس و دولت عملیاتی کردن پروژه‌های نیمه کاره است.

مازندمجلس: شمس الله شریعت نژاد در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه ۷۱ هزار پروژه نیمه تمام در کشور داریم گفت: هدف مشترک دولت و مجلس عملیاتی کردن پروژه‌ها بوده که با اولویت بندی انجام می‌شود.

وی فرودگاه رامسر را کلید بسیاری از مشکلات شهر توریستی و شریعت اقتصادی منطقه عنوان کرد و افزود: آزاد سازی باند جدید فرودگاه و رفع موانع جزء اولویت‌های اصلی بوده و طی مکاتبات با وزیر راه و شهرسازی، محمد اسلامی باند جدید فرودگاه عملیاتی می‌شود.

نماینده مردم تنکابن رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: زباله به عنوان معضل اصلی شهرهای شمالی بوده و شهرداریها نسبت به آموزش و فرهنگ سازی در تفکیک زباله از مبدأ کوشا باشند و پیگیر احداث و راه اندازی دستگاه بازیافت زباله به صورت مشترک در غرب مازندران هستیم.

وی با تاکید بر لایروبی رودخانه‌ها جهت پیشگیری از خرابی‌ها و خسارات جبران ناپذیر در سیل گفت: در زمان استانداران گذشته و جدید پیگیر حل مشکل آبگرفتگی و لایروبی رودخانه‌ها بودم تا سبب کاهش خسارات شود ولی در سیل اخیر میزان بارش باران بیش از حد بود که سبب خسارات زیادی شد.

شریعت نژاد گفت: آزاد راه تهران شمال تا پایان مهر ۹۸ عملیاتی می‌شود و خط ریلی رشت به مازندران در حوزه ترانزیت از اولویت‌های دولت است.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: چالش‌های حوزه فرهنگ و ارشاد و موازی کاریها سبب تنزل جایگاه مدیریتی در این بخش شده که نیاز به نیرو سازی دارد.

شمس الله شریعت نژاد نماینده مردم تنکابن رامسر و عباس آباد در مجلس