برگزیده ها
اصولگرایان هم از انتخاب حسین زادگان خوشحال شدند/ حسین زادگان بچه هیئتی است

مازندمجلس: دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری در مازندران تصریح کرد: حسین زادگان را بیشتر فردی هیاتی می دانیم تا سیاسی. برای همین بنده و بسیاری از اصولگرایان از انتخاب وی به عنوان استاندار مازندران خوشحال شدیم.

اختصاصی مازندمجلس: پایگاه خبری مازندمجلس پس از انتخاب استاندار جدید مازندران به سراغ فعالان سیاسی استان رفته و نظر آن ها را در این باره جویا شده، در این مجال، گفت و گو با علی صابری تیلکی دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری و دبیر جامعه اسلامی مهندسین مازندران را با هم می خوانیم:

علی صابری دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت و گو با مازندمجلس درباره انتخاب استاندار جدید مازندران، اظهار کرد: استاندار شدن یک ساروی بعد از 40 سال را به فال نیک می گیریم و انتظار داریم اقداماتی درخور در استان انجام شود. ساری به عنوان مرکز استان و پیشینه مازندران ویژه دیده شود چرا که آبرو و هیثیت استان در توسعه مرکز آن است.

 

وی، افزود: حسین زادگان ذاتا فردی اجرایی است چه در فرمانداری و چه در پست های دیگر عملکرد قابل قبولی داشت. وقتی فرماندار بود انتخابات ها را به خوبی و بدون نگاه خطی و جریانی برگزار می کرد و هیات اجرایی را از معتمدین شهر و افراد معتدل انتخاب می کرد.

 

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد: حسین زادگان را بیشتر فردی هیاتی می دانیم تا سیاسی. برای همین بنده و بسیاری از اصولگرایان از انتخاب وی به عنوان استاندار مازندران خوشحال شدیم.

صابری ادامه داد: ما از حسین زادگان حمایت می کنیم و انتظار داریم تیم استانداری هم از ایده ها، تجربیات و تفکرات همه جریان ها و بزرگان استان استفاده کند. نیاز است بیشتر به اقتصاد مازندران توجه شود. کسب و کار و اشتغالزایی در استان با حمایت بانک ها رونق یابد. کارگاه های کوچک حمایت شوند و به اشتغال و ازدواج جوانان توجه ویژه شود.

 

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت و گو با مازندمجلس دبیر جامعه اسلامی مهندسین مازندران نظر فعالان سیاسی مازندران درباره استاندار علی صابری مجید حسین زادگان