برگزیده ها
انتقال آب خزر، پرونده کشاورزی شمال را می بندد/ انگار روحانی رئیس جمهور کشور دیگری است

مازندمجلس: نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس گفت: انتقال آب دریای خزر پرونده کشاورزی در استان‌های گیلان، گلستان و مازندران را برای همیشه می‌بندد.

مازندمجلس: محمد دامادی در نشست علنی در تذکر شفاهی خود ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در تذکری به رئیس جمهور در خصوص نامه رئیس سازمان محیط زیست برای انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی گفت: با این نامه و تصمیم پرونده کشاورزی در مازندران، گیلان و گلستان برای همیشه بسته می‌شود.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت قدرت، توان و اراده برای جلوگیری از واردات برنج را ندارد و فقط سخنران خوبی است افزود: دولت باید بداند که مفهوم استقلال اقتصادی را با در نظر گرفتن ردیف پیشنهادی دولت به سد فنسک که مظهر بی‌‌تدبیری است و منتهی به از بین رفتن رودخانه تجن و بی‌آبی گسترده برای کشاورزی مازندران می‌شود را زیر پا گذاشته و اکنون از پرداخت به موقع بهای کود، مرکبات و دیگر اقلام کشاورزی عاجز است.

وی خطاب به رئیس‌جمهور ادامه داد: خبر دارید که سال گذشته به دلیل کم آبی بخش بزرگی از زمین‌های ساری و میاندرود زیر کشت نرفته و این تصمیم یعنی سد فنسک و انتقال آب دریای خزر ته مانده کشاورزی را از بین می‌برد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با طرح سوالی مبنی بر اینکه چرا شفاف نمی‌گویید که قصدتان نابودی کشاورزی است اظهار داشت: دیروز کارخانه‌هایی نظیر چوب فریم تعطیل شد و اکنون دولت نابودی و بیکاری چند هزار کشاورز را رقم می‌زند، لذا با چه زبانی باید صحبت کرد تا مردم درک شوند.

این نماینده مردم در مجلس دهم خطاب به دولت با طرح این سوال که چرا دنبال تولید بحران در مازندران مظلوم هستید، تصریح کرد: استنباط ما از تصمیم دولت این است که آقای روحانی رئیس جمهور کشور دیگری است اما تاریخ مازندران می‌گوید که اجازه سوء استفاده به متجاوزان نداده و نخواهد داد.

انتقال آب خزر پرونده کشاورزی شمال را می بندد/ انگار روحانی رئیس جمهور کشور دیگری است محمد دامادی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس عضو کمیسیون عمران مجلس در نطق شفاهی