برگزیده ها
«لشکر بازنشستگان تشنه قدرت در راه مجلس»

مازندمجلس: در این آشفته بازار ، مجلسیان با مصوبه قانونی منع بکارگیری بازنشستگان ناخواسته برای خود هوو درست کردند.

مازندمجلس: سید احمد نبوی دبیرکل حزب همت یادداشتی با عنوان «لشکر بازنشستگان تشنه قدرت در راه مجلس» نگاشته است که در ادامه می آید:

به نام خدا و با سلام

«لشکر بازنشستگان تشنه قدرت در راه مجلس»

به اذعان بخش بزرگی از نمایندگان مجلس دهم ، حدود ۸۰ تا ۹۰ درصد از نمایندگان فعلی مجلس برای دور یازدهم مجلس شورای اسلامی در سال آینده رای نخواهند آورد که به همین دلیل بخشی از آنان با اعزام فرزندان خود به خارج از کشور زمینه مهاجرت خود را برای بعد از رای نیاوردن مهیا کرده اند و عده ای نیز در حال لابی و سرویس دهی به دولتی ها جهت حضور در دستگاههای مختلف دولت می‌باشند .
باید بخش بزرگی از استیضاح های نافرجام و تحقیق و تفحص های بی سرانجام را نتیجه برخی از همین معاملات نمایندگان برای دوره بعد از رای نیاوردن خود با دولت دانست ، استیضاح یا تحقیق و تفحص را مطرح و برای آن رای جمع میکنند و با سروصدای زیاد و قهرمان گونه در تلویزیون و مجامع عمومی مطرح و پس از آنکه به صحن علنی رساندند در جلسات خصوصی رستوران های شمال شهر سهم آینده خود را گرفته و هم خودشان برای رای آوردن مجدد وزیر استیضاح شده یا عدم پیگیری از دستگاه در معرض تحقیق و تفحص تلاش میکنند ، متاسفانه این راه نامیمون و نا مبارک بارها تکرار گردید و مردم ما به دفعات این شیوه عجیب برای کسب قدرت را مشاهده نمودند .
با توجه به اینکه بخشی از نمایندگان عاقل و فهیم که درک رای نیاوردن را داشته اند بدنبال عدم کاندیداتوری و کسب سهمی از قدرت برای خدمت به مستضعفان ! در دولت می‌باشند و بخش دیگری از نمایندگان که توهم رای آوری دارند بدنبال کسب سرمایه های متفاوت مشروع و غیر مشروع برای خدمت به مردم زیر خط فقر ! و جهت رای آوری می‌باشند .

در این آشفته بازار ، مجلسیان با مصوبه قانونی منع بکارگیری بازنشستگان ناخواسته برای خود هوو درست کردند ، آنجاییکه در یکی از بندهای این قانون تصویب کردند که نمایندگی مجلس از این قانون مستثنی می‌باشد ، ظاهراً فکر میکردند برای خود قبایی دوخته اند لیکن نمی‌دانستند که لشگر بازنشستگان شیفته خدمت دولت ( بخوانید تشنه قدرت )که با مصوبه مجلس مجبور به کنده شدن از صندلی ریاست شده بودند با پول های نجومی خود رقیبی سر سخت و هوویی زیبا برای شوهر نمایندگی مجلس نمایندگان فعلی مجلس شدند .

مردم جان به لب رسیده از دست هر دو گروه رقیب ، شاید با انتخاباتی عجیب در دور آینده نه تنها این دو گروه که کل کشور را متعجب نمایند .

ظهور نیروهای انقلابی ، جوان ، تحول خواه ، عملگرا و ناشناسان غیر وابسته به دو جریان غالب سیاسی کشور از میان مردم خسته از دعواهای سیاسی اتفاقی خوش یمن را برای مردم رقم خواهد زد و شاید برای اولین بار اکثریت مجلس را در اختیار نیروهای مستقل انقلابی ، درد کشیده مردمی غیر وابسته به دو جناح اصولگرا و اصلاح طلب قرار دهد .

مردم همانند خاطرات کلاس اول دبستان ، تخته سیاه خود را به دو بخش خوب‌ها و بدها تقسیم خواهند کرد و همه کسانی که در این چهل سال در مسند قدرت در قوای مختلف بودند و حاصل فعالیتشان این نابسامانی های امروز است را در ستون بدها خواهند نوشت ( هر چند که میلیاردها ثروت خود را به عرصه تطمیع ملت بیاورند ) و چهره‌ های جدید با شاخصه های مورد نظرشان را به جای اینان خواهند نشاند و ستون خوبهای تخته سیاه خود را در اختیار نیروهایی که از دل سختی های جامعه و بیکاری جوانان و ضعف معیشت در آمده باشند قرار خواهند داد .

انشاءالله تعالی
سید احمد نبوی
دبیرکل حزب همت

«لشگر بازنشستگان تشنه قدرت در راه مجلس» سید احمد نبوی دبیرکل حزب همت حزب همت