برگزیده ها
گشوده شدن در کاخ صفی آباد به روی مردم

مازندمجلس: احمد حسین زادگان، استاندار مازندران با حجت الاسلام سید محمود علوی، وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران برای گفتگو در خصوص تمهید زمینه های لازم جهت استفاده عموم مردم از فضای گردشگری كاخ تاریخی صفی آباد بهشهر دیدار و گفتگو كرد. ‎

مازندمجلس: احمد حسین زادگان، استاندار مازندران با حجت الاسلام سید محمود علوی، وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران برای گفتگو در خصوص تمهید زمینه های لازم جهت استفاده عموم مردم از فضای گردشگری كاخ تاریخی صفی آباد بهشهر دیدار و گفتگو كرد.

 وزیر اطلاعات در این دیدار بر مساعدت در این راستا تاكید كرد و اظهار داشت: هفته آینده با اعزام نمایندگان ویژه وزارت اطلاعات، راهكارهای عملی جهت استفاده عموم از فضای گردشگری كاخ تاریخی صفی آباد بهشهر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

استاندار مازندران نیز در این دیدار بر ضرورت تقویت امید و نشاط اجتماعی در جامعه تاكید كرد و گفت: با همكاری های بین بخشی و بهره گیری از ظرفیت ها و مزیت های مختلف استان می توان زمینه ارتقا نشاط و امید اجتماعی را در جامعه فراهم كرد.

مقام عالی دولت در مازندران، تاكید كرد: در راستای توسعه همه جانبه استان و تمهید فضاهای لازم برای افزایش امید در جامعه همه تلاش و ظرفیت های موجود را بكار خواهیم گرفت و كاخ تاریخی صفی آباد بهشهر یكی از فرصت های كم بدیل گردشگری برای تحقق این مهم است.

گفتنی است؛ عمارت صفی آباد كه در سال ۱۰۱۰ هجری قمری در دوره صفوی ساخته شده، در جنوب غرب شهرستان بهشهر و در بالای ارتفاعات منتهی به دشت قرار دارد. این اثر در تاریخ ۱۵ دی ۱۳۱۰ با شماره ثبت ۵۸ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است و فضایی بسیار فرحبخش برای گردشگری است.

رایزنی استاندار با وزیر اطلاعات برای آزادسازی کاخ صفی آباد حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی در کاخ صفی آباد به روی مردم گشوده می شود گشوده شدن در کاخ صفی آباد به روی مردم