برگزیده ها
250 هزار خروجی در 4 سال

احتصاصی مازندمجلس: پایگاه خبری مازندمجلس فعالیت خود را از اسفند 93 آغاز نمود و در قریب به 4 سال فعالیت خود تعداد خروجی‌های این پایگاه خبری اعم از گزارش میدانی، تحلیل تصویری، موشن‌گرافیک، اینفوگرافیک، گفت‌وگو، گزارش، یادداشت و خبر از مرز 250 هزار محتوا عبور کرده است.

اختصاصی مازندمجلس: به استناد آمارها، مازندران با بیش از 2 میلیون و 800 هزار کاربر و ضریب نفوذ 93 درصدی اینترنت، بالاترین ضریب نفوذ اینترنت کشور را داراست. بی‌شک یکی از مهم‌ترین عرصه‌هایی که این قشر عظیم کاربران در آن حضور دارند، عرصه رسانه‌های مجازی است که ازقضا مازندران جزء استان‌هایی است که بیشترین رسانه‌های مجازی و سایت‌های خبری را در خود جای داده است.

اگرچه رسانه‌های تخصصی مختلفی را نیز در مازندران شاهد هستیم بااین‌همه خلأ رسانه‌ای تخصصی که به رصد فعالیت نمایندگان منتخب مردم در ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی پرداخته و با انعکاس عملکرد آنان، سبب ارتباط دوسویه میان وکلا و موکلین این استان گردد؛ احساس می‌گردید؛ که این مسئله شرط لازم برای راه‌اندازی و فعالیت مداوم این رسانه است.

ولی در کنار این مهم، سوق یافتن عرصه انتخابات و ابزارهای تبلیغات سیاسی به عرصه رسانه‌های مجازی و محدودیت‌های سلبی از حیث قانون در نحوه تبلیغات کاغذی و محیطی و ضرورت‌های ایجابی در توجه به تبلیغات گرم و دوسویه میان نامزدهای انتخابات و مخاطبان آنان که در رسانه‌های تخصصی با لوازم حرفه‌ای آن میسر است و نیز ارائه اخبار و اطلاعات و آگاهی‌رسانی به موکلین مازندران که بیشترین کاربران این رسانه می‌باشند، رسالت اصلی و ماهیت فعالیت این پایگاه خبری است.

اما به دلیل تنوع ذائقه‌های سیاسی در استان مازندران و نیز تأکید مدیران این رسانه بر تبلیغات محتوی محور، این رسانه به تأسی از کریمه‌ی «یستمعون‌ القول‌ فیتبعون‌ احسنه‌» معتقد است باید فضای بیان اقوال مختلف به شکل کاملاً تخصصی و حرفه‌ای آن فراهم گردد تا مستمعین با آگاهی کامل دست به انتخاب احسن بزنند.

از این منظر «مازندمجلس - پایگاه خبری مجلس مازندران» با بهره‌مندی از کادری مجرب و حرفه‌ای، فارغ از هرگونه نگاه‌های سیاسی این رسانه را بستری برای بیان اقوال مختلف، تضارب آرا، بیان نقد و راهکارها و عرصه‌ای برابر در طرح دیدگاه‌ها و معرفی نامزدها می‌داند و معتقد است بیان دیدگاه‌های مختلف سیاسی از رسانه‌ای واحد و تجمیع تضادها و رقابت‌های انتخاباتی و طرح آن به شکل تخصصی و حرفه‌ای از این تریبون نمود عینی بلوغ سیاسی نخبگان و کنشگران سیاسی استان می‌باشد که این مسئله ضمن عاری نمودن عرصه رقابت‌های انتخاباتی از روش‌های ناصحیح، فرصت برابر رسانه‌ای و تبلیغاتی را برای همه نامزدهای انتخابات فراهم می‌آورد. لذا برای تحقق کامل این هدف متعالی از طرح نظرات و دیدگاه‌های نخبگان سیاسی استان و نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، استقبال می‌نماییم.

لازم به ذکر است پایگاه خبری مازندمجلس فعالیت خود را از اسفند 93 آغاز نمود و در قریب به 4 سال فعالیت خود تعداد خروجی‌های این پایگاه خبری اعم از گزارش میدانی، تحلیل تصویری، موشن‌گرافیک، اینفوگرافیک، گفت‌وگو، گزارش، یادداشت و خبر از مرز 250 هزار محتوا عبور کرده است.

250 هزار خروجی در 4 سال سایت مازندمجلس معرفی مازندمجلس