برگزیده ها
مجمع تشخیص لایحه «اصلاح قانون مبارزه با پولشویی» را تایید کرد

غلامرضا مصباحی مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از تایید نهایی لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی با اصلاحاتی در این مجمع خبر داد و گفت: این لایحه به رییس مجلس برای ابلاغ ارسال می شود. او افزود: اصلاحاتی در لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی انجام شده است.

مازندمجلس: غلامرضا مصباحی مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از تایید نهایی لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی با اصلاحاتی در این مجمع خبر داد و گفت: این لایحه به رییس مجلس برای ابلاغ ارسال می شود. او افزود: اصلاحاتی در لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی انجام شده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از تایید نهایی لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی با اصلاحاتی در این مجمع خبر داد و گفت: این لایحه به رییس مجلس برای ابلاغ ارسال می شود.

 «غلامرضا مصباحی مقدم» افزود: اصلاحاتی در لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی انجام شده است.

وی که با ایرنا گفتگو می کرد، ادامه داد: علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی و الهیار ملکشاهی رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از طرف مجلس و فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی و لعیا جنیدی معاون حقوقی رییس جمهوری به نمایندگی از دولت در این جلسه حضور داشتند.

لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی که به پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی در جلسه مورخ 17 آبان 1396 هیأت وزیران به تصویب رسیده بود، پس از تصویب در مجلس شورای اسلامی به شورای نگهبان ارسال شد.

شورای نگهبان نیز پس از بررسی لایحه و ارائه ایرادات این شورا، آن را به مجلس اعاده داد. مجلس شورای اسلامی در ادامه با اصرار بر موضع خود، آن را به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارسال کرد.

در اولین جلسه به ریاست آملی لاریجانی مجمع تشخیص لایحه «اصلاح قانون مبارزه با پولشویی» را تایید کرد لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی آملی لاریجانی