برگزیده ها
 ردیف بودجه انتقال آب خزر به سمنان حذف شده است

مازندمجلس: نماینده مردم چالوس در مجلس شورای اسلامی گفت: ردیف بودجه مربوط به انتقال آب از دریای خزر به سمنان حذف شده و امکان انتقال آب وجود ندارد.

مازندمجلس:  قاسم احمدی لاشکی در نشست علنی امروز (سه شنبه، 18 دی) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست اظهار داشت: روز گذشته در فضای مجازی مشاهده شد که آقای کلانتری انتقال آب از دریای خزر به سمنان برای برطرف کردن نیاز آبی بلامانع دانسته است. قطعاً این اظهارات با اصرار و درخواست رئیس جمهور انجام شده است.

نماینده مردم چالوس و نوشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: عده ای از مسئولان در گذشته با تصمیم گیری های اشتباه درخصوص انتقال آب مشکلاتی را برای زاینده رود و دریاچه ارومیه به وجود آورده اند. رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست باید نظر کارشناسان را جدی بگیرند و خود را در مقابل ملت و نخبگان قرار دهند، زیرا شکاف بین دولت و ملت مانع توسعه پایدار است.

عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس با بیان اینکه کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 ردیف بودجه انتقال آب از دریای مازندران به سمنان را به صفر رسانده و حذف کرده است، گفت: با چه منبعی می خواهید این کار را انجام دهید؟ این کار اگر شدنی بود، یقیناً در 14 سال حکومت سلسله سمنانیان انجام می شد!

ردیف بودجه انتقال آب خزر به سمنان حذف شده است قاسم احمدی لاشکی عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس احمدی لاشکی در تذکر شفاهی