برگزیده ها
تعیین تکلیف پروژه های عمرانی و اجرایی آموزش و پرورش

مازندمجلس:نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: آموزش و پرورش برای همه جامعه دارای اهمیت و توجه به توسعه کمی و کیفی این نهاد، اولویت اول و مهم مجلس است.

مازندمجلس: علی محمد شاعری در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بهشهر افزود: آموزش و پرورش، پیش‍ران توسعه و در راس همه امور است و اگر توجه به آموزش و پرورش به عنوان زیرساخت مهم در دستور کار باشد؛ بسیاری از مشکلات جامعه برطرف می شود.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: آموزش و پرورش اگر چه نهادی است که عملکرد آن دیرهنگام و بعد از سالها به ثمر می نشیند؛ اما هر اقدامی برای سرمایه گذاری در این نهاد؛ سرمایه گذاری مطمئنی است که به هدر نمی‌رود.

شاعری اظهار کرد: مدیران آموزش و پرورش شهرستان های بهشهر، نکا و گلوگاه لیستی از تجهیزات، بازسازی مدارس و احداث مدارس تهیه و پروژه های این نهاد مشخص شود و امکانات گرمایشی با استاندارد لازم از ضرورت های مهمی است که باید در دستور کار باشد و در کنار آن خدمات مختلف نرم افزاری و کمک آموزشی هم در حال پیگیری است.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: تکلیف پروژه های عمرانی و اجرایی آموزش و پرورش باید مشخص شود و براساس آن اعتبارات لازم جذب شود.

نماینده مردم بهشهر نکا و گلوگاه در مجلس علی محمد شاعری جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بهشهر نماینده مردم بهشهر نکا و گلوگاه در مجلس تعیین تکلیف پروژه های عمرانی و اجرایی آموزش و پرورش