برگزیده ها
از استانی شدن انتخابات استقبال می کنیم/  جریان نواصولگرایی در مازندران هم شکل گرفت

اختصاصی مازندمجلس: سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در مازندران گفت: از استانی شدن انتخابات استقبال می کنیم.

اختصاصی مازندمجلس: شکرالله رضازاده سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در مازندران در گفت و گو با مازندمجلس، با اشاره به تصویب کلیات طرح استانی شدن انتخابات در مجلس، اظهار کرد: از استانی شدن انتخابات استقبال می کنیم. چرا که نگاهی همه جانبه همراه با توسعه متوازن به استان داریم.

وی افزود: معمولا در دوره های مختلف مجلس به ویژه در سال منتهی به پایان دوره، بسیاری از نمایندگان به فکر استانی شدن انتخابات می افتند و این طرح جدی تر پیگیری می شود. ولی تجربه ی دوره های مختلف، نشان داده است این طرح تاکنون هیچگاه عملیاتی نشد.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در مازندران، تصریح کرد: به نظر می رسد این دوره نیز (علیرغم اینکه کلیات این طرح در صحن مجلس تصویب شد، شاهد عملیاتی شدن آن نباشیم و انتخابات به شکل دوره های قبل برگزار شود.

برای استانی شدن انتخابات برنامه داریم

رضازاده ادامه داد: با استانی شدن انتخابات مجلس اگرچه نگاه کلان­تر می­ شود ولی نباید به این منجر شود که شهرهای کوچک، بخش ها و محلات مورد غفلت قرار گیرند و دچار ضرر شوند که اگر چنین شود کشور از توسعه همه جانبه محروم خواهد شد و این یک آسیب جدی است که نیاز است به آن توجه شود.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در مازندران، با بیان اینکه جریان انقلاب در استان مازندران برای استانی شدن انتخابات برنامه دارد، گفت: در واقع ما برای هر شرایط و طرح های مختلف آمادگی داریم. سناریوی ما برای استانی شدن انتخابات نگاهی کاملا همه جانبه به استان است، بخش ها و محلات کوچک را نادیده نمی گیریم و سعی در برقراری توازن در همه نقاط استان داریم.

نواصولگرایان با ما ارتباط تنگاتنگ دارند،

وی، درباره ظهور جریان نواصولگرایی در کشور بیان کرد: در مازندران هم متاثر از تهران، این جریان شکل گرفت. باید بپذیریم در هر خانواده، تفکرات متنوع و متعدد وجود دارد و نمی توان مانع آن شد.

رضازاده با بیان اینکه نواصولگرایان با ما ارتباط تنگاتنگ دارند، افزود: مهم این است که جریان انقلاب در نهایت توان برقراری اجماع و همدلی همه اعضای خانواده اصولگرایی را دارد و به خوبی آن را مدیریت می کند. جریان انقلاب در پی مدیریت همه فرزندان خود هست و نتیجه آن را سال آینده خواهیم دید.

از استانی شدن انتخابات استقبال می کنیم/ جریان نواصولگرایی در مازندران هم شکل گرفت شکرالله رضازاده سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در مازندران شکرالله رضازاده نواصولگرایان