برگزیده ها
مردم انتقادات جدی دارند

مازندمجلس: عضو مجمع نمایندگان مازندران با تاکید بر تقویت روحیه نقدپذیری مسئولان نسبت به مطالبات مردمی گفت: مردم انتقادات جدی به برخی سیاست‌های مسئولان و دولتمردان دارند.

مازندمجلس: حسین نیازآذری با اشاره به اینکه مردم انتقادات جدی به برخی سیاست‌ها، اقدامات، روش‌ها، نهادها و مدیران دارند و از سویی با برخی مشکلات روبه‌رو هستند اظهار داشت: همین مردم پشتیبان نظام و ارزش‌های والای آن هستند و دهه فجر را جشن می‌گیرند.

وی اهتمام  و پایبندی به اصول انقلاب اسلامی و توجه به اصلاح‌گری را ذات انقلاب اسلامی برشمرد و با ابراز تاسف از برخی کج‌روی‌ها و انحرافات فردی خواستار ایفای بیش از پیش انقلابیون و مسئولان به ارزش‌های حماسه ملت ایران شد.

نیازآذری ملی و مردمی شدن جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی را عامل همگرایی و انسجام ملی و انقلابی دانست و بر مشارکت شاد و سازنده جوانان و نوجوانان تاکید کرد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، جناحی و سیاسی شدن برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را نافی رهنمودهای مقام معظم رهبری دانست و از همه دلسوزان نظام و جریان‌های مختلف اجتماعی دعوت کرد با وحدت و برادری برای پاسداری از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی که استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بوده متحد و متعهد باشند.

مردم انتقادات جدی دارند حسین نیازآذری نیازآذری عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس نماینده بابل در مجلس