برگزیده ها
مشکلات استان باید بدور از تعصبات منطقه ای برطرف شود

مازندمجلس: استاندار مازندران بر ضرورت استفاده از خلاقیت و دانش نخبگان در مدیریت شهری تاکید کرد.

مازندمجلس: احمد حسین زادگان در همایش شهرداران و شورای سازمان همیاری شهرداریهای مازندران، اظهار کرد: باید کارگروه تخصصی در موضوعات مختلف و با حضور شهردار برای احصاء مشکلات شهری ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه باید از ظرفیت ها و فناوری های نو در مدیریت بهره گیری کرد، گفت: کارهایی که در حوزه شهرداریها قرار است اتفاق بیفتد با تشکیل کارگروه متشکل از شهرداران و نخبگان و همچنین کارشناسان این حوزه در دستور کار قرار گیرد تا نقاط ضعف و قوت این حوزه شناسایی شود.

استاندار مازندران همچنین تاکید کرد: مشکلات استان بایستی به دور از تعصبات منطقه ای و محله ای توسط همین ظرفیت های انسانی ر طرف شود.

حسین زادگان بر ضرورت آموزش ضمن خدمت برای شهرداران و کارکنان شهرداری ها تاکید کرد و افزود: باید در دوران مدیریت خود از ظرفیت های .والای مازندران در بخش های مختلف برای توسعه و شکوفایی بهره گیری کنیم

وی با بیان اینکه برغم تمام مشکلات باید با دولت همراهی کرد و در سایه تعامل و هم افزایی در عمران و آبادانی استان تلاش نمود، افزود: مازندران از ظرفیت های منابع معدنی، طبیعی و انسانی برخوردار است و نباید با چشم پوشی بر همه اینها فقط به منایع مالی دولت تکیه شود.

استاندار مازندران بر لزوم کاهش هزینه های جاری و ایجاد بهره وری در کار تاکید کرد و خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات به صورت ویدئو کنفرانس برای فرمانداری ها در حال تمهید است و زیرساخت های آن فراهم شده است و خوب است تا برای شهرارای ها نیز به اجرا درآید.

حسین زادگان به تکریم ارباب رجوع به عنوان یکی از دیگر راهکارهای شهرداران برای ایجاد فضای امید اشاره کرد و اظهار داشت: مردم بایستی با احترام بیشتر از سوی مسئولان شهری مواجه شوند.

وی بهره مندی از سمن ها و تشکیلات مردم نهاد را یکی از منابع در دسترس شهرداری ها عنوان کرد و گفت: تمام مشکلات ما این است که متکی به مدیریت جزیره ای هستیم در حالی که برای رسیدن به هدف غایی باید متحد باشیم.

در آغاز این جلسه سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی و مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و برخی از شهرداران نیز دیدگاه ها و مشکلات حوزه کاری خود را بیان کردند.

حسین زادگان استاندار مازندران شهرداران مدیرت شهری مشکلات استان