برگزیده ها
کدخدایی: در انتخابات ۹۸ نباید گرفتار سیاست‌زدگی شویم

مازندمجلس: عباسعلی کدخدایی گفت: مقام معظم رهبری بارها در سخنرانی های خود به میدان دادن به جوانان توسط مسئولان تاکید داشتند.

مازندمجلس: سخنگوی شورای نگهبان بعد از ظهر جمعه در جمع ناظران شورای نگهبان دشت ورامین که در حرم شهدای گمنام و با حضور مسئولان شهرستانی برگزار شد، افزود: آینده کشور در دست جوانان است و باید به آن‌ها میدان داد و اعتماد کرد.

کدخدایی گفت: در این ۲ الی۳ سال اخیر مشاهد کرده‌ایم که مقام معطم رهبری نمایندگان خود را در ارکان مختلف، جوانان دهه شصت قرار می‌دهند.

وی گفت:  امروز تمام مسئولان ما وظیفه دارند که برای مردم خدمت کنند و برای این خدمت خود باید تلاش کنند تا مردم از آن ها راضی باشند، آن زمانی که همه آحاد و احزاب برای مردم خدمت کنند، خدا هم به کمک خواهد آمد.

وی در خصوص انتخابات سال۱۳۹۸ گفت: انتخابات مهم و حساسی را در پیش رو داریم، انتخابات سال ۹۸ از سه جهت خیلی مهم است، وجود احزاب سیاسی، شرایط اقتصادی و دشمنی دشمنان ایران از ۳ منظر این انتخابات را حساس می کند و باید تلاش کنیم مردم در  انتخابات حضور چشمگیری داشته باشند و خدایی نکرده گرفتار سیاست زدگی نشویم.

کدخدایی اضافه کرد: مردم باید هوشیار باشند که به هرکسی رای ندهند، آن افرادی  که صالح و توانمند هستند، نیز تلاش کنند و در مسیری حرکت کنیم که خشنودی خداوند، امان زمان(عج) ، مردم و رهبری را به همراه داشته باشیم.

سخنگوی شورای نگهبان افزود: در خصوص استانی شدن انتخابات مجلس هم هنوز بنده اطلاعات کافی ندارم، هر زمان که به شورای نگهبان این درخواست اعلام بشود از طریق رسانه نظرمان را خواهم داد.

انتخابات 98 مجلس یازدهم شورای نگهبان مجلس