برگزیده ها
اصلاح قانون انتخابات در سال آخر دوره مجلس اقدام مناسبی نیست

مازندمجلس: عضو فراکسیون ولایت گفت: امیدوارم لایحه جامع نظام انتخابات هر چه زود‌تر از دولت به مجلس شورای اسلامی ارائه شود.

مازندمجلس: کوهکن در خصوص لزوم ارائه لایحه جامع نظام انتخابات، اظهار داشت: امیدوارم لایحه جامع نظام انتخابات هر چه زود‌تر از دولت به مجلس شورای اسلامی ارائه شود.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زمان مناسبی باید برای ارائه لایحه جامع نظام انتخابات در نظر گرفته شود، بیان کرد: من با اینکه مجلس در آخرین سال عمر خود به اصلاح قانون انتخابات بپردازد، موافق نیستم.

وی با بیان اینکه عدم انتخاب زمان مناسب برای ورود به اصلاحق انون انتخابات مشکلاتی را به دنبال دارد، افزود: مردم ذهنیت خوبی به اصلاح قانون انتخابات در سال آخر دوره مجلس ندارند.

کوهکن ریزی ادامه داد: اصلاح قانون انتخابات در سال آخر دوره مجلس این ذهنیت را برای ایجاد می‌‎کند که نمایندگان اصلاح قانون را به منظور تامین منافع خود انجام  می‌دهند.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: به یاد دارم که در دوره چهارم مجلس شورای اسلامی قانون انتخابات مجلس اصلاح شد و یکی از نمایندگان وقت اصرار داشت که مدیران کل ستادی نیز حتما باید 6 ماه پیش از انتخابات استعفا دهند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بعدا مشخص شد که یک مدیرکل ستادی در حوره انتخابیه، رقیب این نماینده است و به همین جهت با پیشنهاد خود می‌خواست، رقیب خود را مجبور به استعفا کند.

دولت مجلس انتخابات احزاب قانون انتخابات