برگزیده ها
دعوای اصولگرایی و اصلاح طلبی را در شرایط سخت کشور کنار بگذاریم

مازندمجلس: رئیس مجمع نمایندگان مجلس استان مازندران گفت: در شرایط سخت کشور دعوای اصولگرایی و اصلاح طلبی را کنار بگذاریم.

مازندمجلس: علی اسماعیلی با اشاره به حذف واریز سهم درمان کارگران به خزانه داری از لایحه بودجه سال ۹۸ که در قانون بودجه سال جاری وجود داشت، گفت: مصوبات کمیسیون‌های مجلس الزاما در صحن مجلس تایید نمی شوند و تازه اگر هم تایید شود باید به تایید شورای نگهبان برسند.

وی با مقایسه اوضاع اقتصادی کشور قبل و پس از خروج آمریکا از برجام، افزود: پیش از خروج آمریکا لز برجام وضعیت اقتصادی کشور رو به بهبودی بود.

اسماعیلی افزود: در بخش‌های مختلف رشد ۳ تا ۴ درصدی را تجربه می‌کردیم. روزی ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه نفت می فروختیم. از بالارفتن قیمت نفت تا بشکه ای ۷۲ دلار منتفع شدیم.

با این حال او تاکید دارد که اوضاع اقتصادی کشور برهم ریخته است. وی در این مورد گفت: دولت هم اکنون ۸۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی دارد که ۲۰۰ هزار میلیارد تومان آن متعلق به سازمان تامین اجتماعی است.

وی افزود: از سویی "هزار و هفتصد، هزار میلیارد تومان" نقدینگی در کشور وجود دارد، نقدینگی که به هر سمتی برود، خرابی فراوانی به بار می آورد؛ مگر اینکه آن را به سمت تولید هدایت کنیم.

نماینده نور و محمود آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا می خواهد نظام جمهوری اسلامی را زمین گیر کند، افزود: آمریکا تمام کشتی های نفتکش ایران را تحریم کرده است تا هیچ شرکتی آنها را بیمه نکند.

وی افزود: با این شرایط اگر در پالایشگاه خارجی که نفتکش ایرانی بخواهد از آن سوخت بگیرد حادثه ای پیش بیاید، مسئولیت آن بر عهده ایران است. این شرایطی است که امریکا با خروجش از برجام پیش آورده است.

اسماعیلی تصریح کرد: آمریکا فروش نفت ایران را کاهش داده است و حالا دارد تلاش می کند که آن را به صفر برساند.

نماینده نور و محمود آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در سازمان ملل کسی برای ترامپ کف نرد، گفت: خون شهدا این مملکت را مدیریت می کند.

وی با بیان اینکه کشور در شرایط بسیار سختی قرار دارد، گفت: در این شرایط باید دعوای اصولگرایی و اصلاح طلبی را کنار بگذاریم.

 

اصلاح طلبان اصولگرایان علی اسماعیلی مجمع نمایندگان مازندران مازندران