برگزیده ها
وزیر ارتباطات: هیچ «امر حاکمیتی»بر فیلترینگ اینستاگرام ابلاغ نشده است

مازندمجلس: محمدجواد آذری جهرمی روز دوشنبه در حساب کاربری اش در توییتر نوشت: نظر یک نهاد، نظر 'حاکمیت' نیست

مازندمجلس: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به اظهارات یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد فیلتر اینستاگرام براساس تصمیم حاکمیت، گفت: هیچ 'امر حاکمیتی'بر انسداد اینستاگرام به دولت ابلاغ نشده است.

محمدجواد آذری جهرمی روز دوشنبه در حساب کاربری اش در توییتر نوشت: نظر یک نهاد، نظر 'حاکمیت' نیست. هیچ 'امر حاکمیتی' بر انسداد اینستاگرام به دولت ابلاغ نشده است. در مجلس، به آقای کریمی قدوسی عرض کردم که چه نهادی برای اولین بار نسخه‌های فارسی را طرح و حمایت کرد و ما نقشی نداریم، نمیدانم چرا این سخنان را فیلتر کرده‌اند.

این توییت پاسخ وزیر ارتباطات به صحبت های جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی است که در گفت و گو با خانه ملت اظهار داشته است: آذری جهرمی به من گفت اینستاگرام را به زودی فیلتر می‌کنیم. فیلتر اینستاگرام تصمیم حاکمیت است و وزیر ارتباطات به خود من گفت به زودی انجامش می‌دهم.

کریمی قدوسی همچنین گفت: علت فیلتر نشدن اینستاگرام تاکنون، دفاع رییس جمهوری از این شبکه اجتماعی است و در این زمینه بین جهرمی و روحانی اختلاف نظر وجود دارد.هر روزی که در اجرای این تصمیمات نظام سهل‌انگاری شود، از سیئات است.

آذری جهرمی توئیت فیلترینگ شبکه های اجتماعی