برگزیده ها
مصوبه مهم دومین جلسه اصولگرایان مازندران+ تصاویر

اختصاصی مازندمجلس: احمدی بیان کرد: جبهه متحد اصولگرایان پیرو خط امام و رهبری درجلسه اخیر مصوب نموده که نمایندگی های خود را در شهرستانها راه اندازی نماید.

اختصاصی مازندمجلس: دومین جلسه جبهه پیروان خط امام و رهبری متشکل از احزاب و تشکلهای سیاسی اصولگرای مازندران پیرامون موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی تشکیل گردید.

بهرام احمدی عضو شورای مرکزی اصولگرایان مازندران در گفت و گو با مازندمجلس اظهار کرد: جبهه متحد اصولگرایان از احزاب و تشکل های قانونی شناسنامه دار (به قدمت انقلاب و بعضا قبل انقلاب) تشکیل شده که مردم شناخت کافی از برنامه ها و اهداف آن ها دارند و این احزاب و تشکل ها در مقابل عملکرد خود و گروه های تحت حمایت خود پاسخگو هستند و تلاش می کنند که ماهیت گروه های خلق الساعه که در زمان انتخابات سوار بر امواج شده و طیف فکری خاصی را رهبری می کنند و در هیچ کجا پاسخگو نیستند و مسولیت اعمالشان را به گردن نمی گیرند را برای مردم شفاف سازی کنند و سعی دارند و تلاش می کنند که قطار انقلاب را که با دست نا اهلان دارد از  مسیر  خود خارج می شود، با اطاعت از فرامین امام و رهبر عزیز به ریل اصلی خود بازگردانند.


وی، افزود: احزاب و تشکل های اصولگرا در طول ۴۰ ساله انقلاب همواره همگام با مردم بوده و جهت رسیدن به آرمان های انقلاب که همان برقراری عدالت و نابودی ظلم و نابرابری بوده  تلاش کرده اند.


احمدی ادامه داد: جبهه متحد اصولگرایان پیرو خط امام و رهبری درجلسه اخیر مصوب نموده که نمایندگی های خود را در شهرستانها راه اندازی نماید.

عضو شورای مرکزی اصولگرایان مازندران در پایان با اشاره به فرا رسیدن چهلمین سال پیروزی انقلاب اظهار کرد: دشمنان نظام در خیال خام خود فکر می کنند با توجه به شرایط اقتصادی که ناشی از  کم کاری و بی تدبیری بعضی از مسولین بر مردم حاکم شده است, مردم از انقلاب و آرمان های خود دور شده اند. اما مردم عزیز و شریف ایران همانند سال های قبل با حضور میلیونی خود مجددا به همه دشمنان و مزدوران آنها ثابت می کنند که از نظام و آرمان های انقلاب با تمام وجود حمایت می کنند.

گفت و گو: مجید ساجدی فر

مصوبه مهم دومین جلسه اصولگرایان مازندران+ تصاویر اصولگرایان مازندران اصولگرایان استان مازندران بهرام احمدی عضو شورای مرکزی اصولگرایان مازندران