برگزیده ها
22 بهمن نه برای اصلاح‌طلب است و نه برای اصول‌گرا

اختصاصی مازندمجلس: این تجمع ۲۲ بهمن برای پیامبر و اهل بیت است، برای امام زمان(عج) است. اگر ما و مدیران نظام آبرویی داریم برای امام زمان(عج) است، ۲۲ بهمن برای امام زمان(عج) است، برای حضرت فاطمه(س) است، نه برای اصلاح‌طلب است و نه برای اصول‌گرا. نه برای هیئت خواص.

اختصاصی مازندمجلس: بی‌شک امواج خروشان ملت ما به زعامت و محوریت رهبری انقلاب "جریان سهم خواهی" از انقلاب را به حاشیه خواهد راند. انشاءالله خواهید دید که مردم ما فردا برای راهپیمایی تشریف می‌آورند. چرا؟ زیرا مدام جانشان، حقیقتشان، این حقیقت انقلاب را خواهان است، این ملت پشتیبان انقلاب است و در صحنه حضور دارد اما نه برای حمایت از کسانی که دزدی می‌کنند. بی‌شک حساب انقلاب، حساب نظام، حساب امام، حساب رهبری، حساب محوریت واحد این مردم جدا از حساب سهم‌خواهان از بیت المال است. این تجمع ۲۲ بهمن برای پیامبر و اهل بیت است، برای امام زمان(عج) است. اگر ما و مدیران نظام آبرویی داریم برای امام زمان(عج) است، ۲۲ بهمن برای امام زمان(عج) است، برای حضرت فاطمه(س) است، نه برای اصلاح‌طلب است و نه برای اصول‌گرا. نه برای هیئت خواص. همه نخبگان سیاسی سهم‌خواه از کاروان انقلاب عقب افتاده‌اند. کاروان انقلاب بدون توقف دارد می‌رود، خود را باید برسانید، کاروان انقلاب در ایران یعنی کاروان محمد صلی الله علیه و آله. ایران یعنی ایرانِ فاطمه(س)، ایران یعنی ایرانِ حسین بن علی(ع)، ایران یعنی ایرانِ امام زمان(عج). این کاروان انقلاب اسلامی  در حرکت است و در محضر حضرت بقیه الله(عج) است، هر شخصی عقب افتاده است خودش را باید برساند. انشاءالله! و همه بدانند تا مطهر نباشند به این کاروان راهشان نمی‌دهند.

فردا ۲۲ بهمن است و کاروان انقلاب می‌خواهد برود، و این مسیر انقلاب به شخصی خاص وابسته نیست. فردا به عنوان مثال مردم اصفهان در این مراسم حضور می‌یابند، این حضور برای اصفهان و شهرشان نیست، بلکه برای ایرانِ محمدی(ص) می‌آیند، برای ایرانِ فاطمی(س) می‌آیند، برای ایرانِ حسینی(ع) می‌آیند، برای ایرانِ خمینی(ره) می‌آیند، که خودش را فدای ملت کرده بود، هرچه آبرو داشته است برای این انقلاب گذاشته و همه سختی‌ها را متحمل شده بوده، لذا در اواخر عمر خود در وصیت‌نامه فرمودند: من با دلی آرام، قلبی مطمئن، روحی شاد و ضمیری امیدوار از بین شما می‌روم. امام چرا چنین آرام سخن می‌گوید؟ چون مردم ایران را می‌شناسند، این کاروانی که ملت و امام به راه انداخته‌اند، کاروان حقیقت است، کاروان فهم است، کاروان شعور است، کاروان انسانیت است؛ و لذا کسانی که به دور امام راحل بوده‌اند و عقب مانده‌اند خود را برسانند، اصول‌گراها، اصلاح‌طلب‌ها و هر شخصی و گروهی که از این کاروان عقب مانده است، خود را برساند، هر شخصی که آلودگی مالی و هر دسته از این امثال آلودگی را دارد خود را تطهیر کند و به انقلاب برساند، این انقلاب، انقلاب طهارت و پاک شدن است.

بخشی از بیانات حضرت آیت الله صمدی آملی در مسجد فاطمیه رزمندگان اصفهان در غروب۲۱ بهمن ماه ۱۳۹۷

صمدی آملی 22 بهمن آیت الله صمدی آملی