برگزیده ها
آیت الله صمدی آملی: والفجر8، صفین دفاع مقدس بود

اختصاصی مازندمجلس: چهارمین گردهمایی فاتحان فاو امروز در گرگان برگزار شد در این جلسه نماینده محترم ولی فقیه در استان گلستان و استاندار گلستان مقدم حضرت آیت‌الله صمدی آملی را گرامی داشتند

اختصاصی مازندمجلس: چهارمین گردهمایی فاتحان فاو امروز در گرگان برگزار شد در این جلسه نماینده محترم ولی فقیه در استان گلستان و استاندار گلستان مقدم حضرت آیت‌الله صمدی آملی را گرامی داشتند. همچنین سردار مرتضی قربانی، سردار کمیل کهنسال، سردار اکبرنژاد، سردار ملکی، سردار ایزد، سرداراتراچالی به همراه دهها رزمنده لشکر ۲۵ کربلا از استانهای گیلان، مازندران و گلستان نیز حاضر بودند.

همچنین سرتیپ سردار قربانی و حضرت آیت الله صمدی آملی به همراه سردار ایزد بر مزار سردار دایی صادقلی از یاران بزم الهی دفاع مقدس حاضر شدند.

حضرت آیت‌الله صمدی آملی بیان داشت: اگر دفاع مقدس را همانند کربلا و عاشورا بدانیم جلسات گرامیداشت یاد و بازخوانی آرمان الهی شهدا همچون دهه هر ساله محرم جهت احیای سنت تذکار الهی و یادآوری و توجه به عهد خویش با شهدا در تحقق اهداف و اصول انقلاب است. به جوانان نسل نوظهور عصر خامنه‌ای کبیر(حفظه‌الله) عرض می‌کنم که والفجر هشت جلوه‌های بسیاری داشت به نظر این رزمنده طلبه حاضر در معرکه کارزار جانکاه ۷۶ روزه فاو (کانال ماهی و کارخانه نمک) اگر در صفین امام علی(ع) در برابر سپاه معاویه در آن نبرد سهمگین دو شبانه‌روز مستمر جنگید و آن شب به «لَیلهُ الهَریر» صدر اسلام یعنی شب نبرد خونین مشهور شد اما والفجر هشت با محوریت اقدام برق‌آسای لشکر ویژه۲۵ کربلا مازندران «لَیله‌ُالهَریر انقلاب اسلامی» بود البته این یک شب "لَیلهُ الهَریرِ رزمندگان مازندران" بیش از ۷۶ شبانه روز بود یعنی قریب هشتاد روز هر دقیقه پنج هزار گلوله توسط دشمن بر سر ما ریخته می‌شد و کل منطقه را با بمب و گلوله شن‌ریزی کرده و باران گلوله قریب ۷۶ تا ۸۰ روز بارید. جوانان عزیز! آنچه رزمندگان ما را نجات داد ذکر یافاطمه‌الزهرا(س) بود که رمز عملیات بود.

 

والفجر8 صفین دفاع مقدس بود فاتحان فاو گرد هم آمدند + تصاویر