برگزیده ها
انتخابات مجلس رقابتی است/ اصلاح‌طلبان نمی‌توانند برد ۳۰ بر هیچ را در تهران تکرار کنند

مازندمجلس: این فعال سیاسی گفت: فضای عمومی که ما را به سمت نوعی عملیات پیشینی برای ورود به صحنه انتخابات ببرد، هنوز ایجاد نشده است.

مازندمجلس: عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: فضا هنوز انتخاباتی نیست. اگرچه ممکن است گوشه و کنار برخی چهره‌های سیاسی اظهاراتی نسبت به انتخابات مجلس آینده بیان کنند اما فضای عمومی که ما را به سمت نوعی عملیات پیشینی برای ورود به صحنه انتخابات ببرد، هنوز ایجاد نشده است.

محمد عطریان‌فر فضا انتخابات مجلس را رقابتی خواند و درباره هشدار عارف به نسبت عواقب خودزنی در اردوگاه اصلاحات افزود: شاید اظهارات آقای عارف معطوف به یک تذکر پیشگیرانه باشد چون تصمیم گیری جریان اصلاحات درباره انتخابات آینده حول محور شورای عالی اصلاحات انجام می شود بنابراین آقای عارف به عنوان رئیس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان از باب تسهیل برای فعالیت های انتخاباتی چنین توصیه ای داشتند. البته به شخصه خیلی حس خودزنی در جریان اصلاحات مشاهده نمی کنم.

عضو شورای مرکزی کارگزاران سازندگی در پاسخ به این سئوال که اگر الان انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شود دوباره اصلاح طلبان می توانند سی بر هیچ در تهران پیروز شوند؟ گفت: بعید به نظر می آید این طور شود، البته اصلاح طلبان تلاش خواهند کرد لیست موجهی بدهند تا نامزدهای آن بتوانند از شورای نگهبان تأیید صلاحیت بگیرند و سپس با تبلیغات فراگیر جامعه تهرانی با نامزدهای جریان اصلاحات آشنا شوند اما تصور نمی کنم ۱۰۰ درصد لیست سی نفره تهران اصلاح طلبان در انتخابات سال آینده وارد مجلس شوند.

انتخابات عطریانفر مجلس دولت احزاب