برگزیده ها
نماینده بابل از معضلات بروکراسی اداری گفت

مازندمجلس: نیازآذری گفت: اطاله بررسی مجوزها و بروکراسی و استعلامات اداری مانع اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی شده است.

مازندمجلس: به مناسبت ۲۹بهمن روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی گفت: اقتصاد مقاومتی همان اقتصادکارآفرینانه است که با تیز بینی مقام معظم رهبری نقشه راه اقتصاد کشور شده است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت اجرایی شدن سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری، افزود: راه برون رفت از مشکلات موجود خودباوری ملی و اتکابه سرمایه های داخلی است ولی متاسفانه کشور علاوه بر تحریم خارجی با خودتحریمی داخلی نیز مواجه هست و خود تحریمی داخلی همان بوروکراسی وحشتناک اداری وعدم توجه به سرمایه های داخلی است.

اطاله بررسی مجوزها و استعلامات اداری مانع تبدیل تهدید تحریم به فرصت شده است

وی با انتقاد از اطاله بررسی مجوزها و استعلامات اداری، خاطرنشان کرد: متاسفانه دستگاه‌های اجرایی درک درستی از تحریم پیدا نکردند و روندپاسخگویی به درخواست‌های مردمی با کندی انجام می‌شود.

نیازآذری با طولانی خواندن زمان صدور مجوز برای سرمایه گذاری و ایجاد کسب وکار، تصریح کرد: تازمانی که روند و زمان پاسخگویی به درخواست‌های سرمایه گذاری طولانی و زمان بر باشد اهداف اقتصاد مقاومتی محقق نخواهد شد.‌

لزوم همکاری بانک‌ها در اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی

این نماینده مردم در مجلس دهم با تشریح اینکه باید با اصلاح روش‌های انجام کار در دستگاه‌های دولتی روند سرمایه گذاری شتاب گیرد، از بانک‌ها خواست در اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی همکاری بیشتری داشته باشند.

عضو هیات رییسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با تبریک روز اقتصاد مقاومتی وکارآفرینی از مساعی تلاشگران عرصه تولید و کارآفرینی قدردانی نمود و نقش جهادگران سنگر تولیدرا قابل تکریم دانست همچنین از تولیدکنندگان خواست با افزایش کیفت و مناسب سازی قیمت‌ها دراین شرایط سخت اقتصادی با مردم مدارا کنند .

اقتصاد مقاومتی مازندران مجلس بروکراسی اداری بروکراسی