برگزیده ها
مصباحی‌مقدم: جلسات جامعه روحانیت مبارز با احزاب اصولگرا انتخاباتی نیست

مازندمجلس: سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: جلسات با اصولگرایان ارتباطی با انتخابات ندارد و برای نزدیک‌تر شدن ارتباطات تشکل‌های اصولگرا است.

مازندمجلس: حجت الاسلام مصباحی مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز ضمن اشاره به جلسات هم اندیشی احزاب اصولگرا با جامعه روحانیت مبارز گفت: دو جلسه پیش از این برگزاری شده است. احزاب اصولگرا ابزار تمایل کردند تا با یکدیگر جلساتی داشته باشیم و در آن به همفکری بپردازیم و سعی کنیم با انجام گفتگو ارتباطات خود را نزدیک‌تر بگردانیم. 

وی با بیان اینکه این جلسات ارتباطی با انتخابات ندارد، گفت: قرار است در این جلسات بیشتر به موضوع نزدیک‌تر شدن ارتباطات در مجموعه تشکل‌های اصولگرا بپردازیم. ما با برگزاری این جلسات بیشتر به دنبال آن هستیم تا با یکدیگر در مورد مسائل کلان انقلاب اسلامی و کشور همفکری بیشتری داشته باشیم تا دغدغه‌ها و نگرانی‌هایمان که برای مشکلات مردم است را مطرح کنیم و برای کمک به حل آنها به نوعی همکاری برسیم. بالاخره این مجموعه دلش برای انقلاب و نظام می‌تپد و از فشارهایی که امروز به مردم وارد می‌شود، نگران است. 

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به سخنان اخیر دبیر کمیسیون ماده ۱۰ احزاب در خصوص عدم ارائه مستندات مبنی بر تغییرات در جامعه روحانیت مبارز افزود: سخن آقای ملانوری شمسی در مورد عدم اعلام تغییرات در جامعه روحانیت به وزارت کشور صحیح است. البته از بدو تشکیل جامعه روحانیت مبارز تا به امروز درخواستی از سمت کمیسیون ماده ۱۰ احزاب نداشته‌ایم زیرا ما خود را یک تشکیلات سیاسی محض نمی‌دانیم. 

وی افزود: جامعه روحانیت مبارز یک اجتماع روحانی و علمایی است که بر اساس دغدغه اسلام و انقلاب اسلامی تشکیل و فعالیت می‌کند. ما در این مسیر خود را بازوی رهبر معظم انقلاب می‌دانیم. ما تشکلی نیستیم که بخواهیم شرایط خود را به گونه‌ای قرار دهیم که به دنبال کسب قدرت باشیم و هیچ فکری هم در مورد آن نداریم. البته در هر دوره از ادوار ریاست جمهوری این حرف شنیده شده است و ما هم نیازی به توجه به اینگونه مسائل نداریم. کار ما مشمول ضرورت اقدام برای ایجاد یک تشکل سیاسی و امثال آن نیست. 

مصباحی مقدم همچنین در مورد کار ویژه جامعه روحانیت مبارز در جهت تبیین بیانیه اخیر رهبر معظم انقلاب گفت: جلسات متعددی با اعضای جامعه روحانیت مبارز در جهت انجام اقدامات تبیینی برای این بیانیه مهم داشته‌ایم ولی هنوز به ساز و کار دقیقی دست پیدا نکرده‌ایم.

اصولگرایان مصباحی مقدم انتخابات جامعه روحانیت مبارز