برگزیده ها
امیدوارم احزاب با فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی دقیق و نه صرفا انتخاباتی به توسعه کشور کمک کنند

مازندمجلس: الیاس حضرتی، قائم‌مقام حزب اعتمادملی در دیدار با احمد حسین‌زادگان، استاندار مازندران ابراز امیدواری کرد که احزاب بتوانند با فعالیت‌های عمیق و علمی و برنامه‌ریزی دقیق و نه صرفا انتخاباتی، به توسعه همه‌جانبه کشور کمک کنند.

مازندمجلس: الیاس حضرتی، قائم مقام حزب اعتماد ملی و هیات همراه که برای تودیع و معارفه رئیس منطقه مازندران حزب اعتماد ملی به ساری سفر کرده بود، با استاندار مازندران دیدار کرد.


به گزارش اعتمادآنلاین؛ در این دیدار احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران با اشاره به کاهش سرمایه‌های اجتماعی بر لزوم فعالیت احزاب و تشکل‌های مختلف برای احیای سرمایه‌های اجتماعی در شرایط سخت کشور تاکید کرد. او گفت که استانداری مازندران از همه احزاب و گروه‌های قانونی حمایت خواهد کرد.


الیاس حضرتی نیز با اشاره به افزایش فعالیت‌های حزب اعتماد ملی ابراز امیدواری کرد که احزاب بتوانند با فعالیت‌های عمیق و علمی و برنامه‌ریزی دقیق و نه صرفا انتخاباتی، به توسعه همه‌جانبه کشور کمک کنند.


احمد سرخ‌پر، رئیس جدید حزب اعتماد ملی منطقه مازندران نیز به شرایط سخت کشور که عوامل مختلف در آن دخیل هستند اشاره کرد و گفت: اگر قرار است از احزاب با هر رویکردی حمایت شود، نه بر اساس روابط، بلکه بر اساس میزان فعالیت آن حزب حمایت شود. در شرایطی که بخشی از مردم مایوس شده‌اند، فعالیت احزاب می‌تواند اندکی نشاط را به جامعه تزریق کند و مردم را امیدوار کند.

مازندران حسین زادگان الیاس حضرتی احزاب مجلس اعتماد ملی