برگزیده ها
با استعفا، تسلی‌ دل خانواده‌های داغدار باشید!

اختصاصی مازندمجلس: اگر بناست دولت روحانی درک درستی از شرایط نداشته و متناسب با زمان به باز ویرایش خود نپردازد شاید بهتر باشد که استعفا داده و کشور را معطل ننماید.

اختصاصی مازندمجلس: دولت دوم حسن روحانی که نتوانسته است در سیاست خارجی به وعده‌های خود جامه عمل بپوشاند و در مدیریت نرخ ارز و سایر مسائل کلان کشور چندان موفق عمل ننموده در مدیریت بحران سیل اخیر نیز نشان داد بیش از آنکه چابک و فرز باشد متورم و تنبل است از این حیث سیل زدگان و عموم مردم، آتش به اختیار، ناامید از دولت تدبیر و امید خود راسا وارد کارزار شده و به دنبال آن اند که گلیم خود را از آب بیرون بکشند.

لذا بی راه نیست اگر بگوییم دولت از حیث لجستیک سقوط کرده و اندک مشروعیت کارآمدی خود را نیز از دست داده است بی‌راه نگفته‌ایم.

چرا که حرکت عمومی و مشارکت مردمی زمانی که دولت در پیشقراول خدمت‌رسانی باشد سرعت می‌یابد و اگر این تلاش‌های مردمی با حضور دیرهنگام دولت مواجه شود نتیجه‌ای جز خلع دولت در افکار عمومی نخواهد داشت.

اگر بناست دولت روحانی درک درستی از شرایط نداشته و متناسب با زمان به باز ویرایش خود نپردازد شاید بهتر باشد که استعفا داده و کشور را معطل ننماید.

چراکه مردم نشان دادند در لحظه بحران منتظر نیروهای امداد نخواهد ایستاد و خود آستین بالا می‌زنند لذا در بحران مدیریتی نیز کسی منتظر دولت نخواهد بود و شاید دولت به ۱۴۰۰ نرسد.

گفت افسوس که آن دولت بیدار؛ بخفت!/ حافظ

روحانی مدیریت بحران استعفا سیل دولت