برگزیده ها
اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری در راستای ایجاد نشاط اجتماعی و روحیه امیدآفرینی در مناطق سیل‌زده

اختصاصی مازندمجلس: زارع گفت: برنامه‌های فوق مشتمل بر جشنواره‌های فرهنگی و هنری نمایش، طنز ،جنگ شادی، طبق تأکیدات استاندار محترم هست.

مازندمجلس: عباس زارع معاون مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان مازندران با اشاره به اینکه اجرای برنامه‌های فوق مشتمل بر جشنواره‌های فرهنگی و هنری نمایش، طنز ،جنگ شادی، طبق تأکیدات استاندار محترم هست.

خاطرنشان کرد : برگزاری و اجرای زنده موسیقی بومی محلی یکی از مهم‌ترین بخش‌های برنامه فوق هست که یکی از نمادهای فرهنگ کهن و ریشه‌دار مازندران است.

وی افزود : اجرای برنامه‌های این‌چنینی در مناطق سیل‌زده در راستای افزایش نشاط اجتماعی و ایجاد امیدآفرینی در مناطق هست که جز اولویت‌های اصلی برنامه‌های مدیریت ارشد استان هست.

زارع با اشاره به این نکته که وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز بر اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری در مناطق سیل‌زده تأکید دارد لذا برگزاری برنامه فوق امری مهم و لازم‌الاجرا در راستای ایجاد نشاط و امید اجتماعی در بخش‌های سیل‌زده استان هست.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد در پایان تصریح نمود: ایجاد نشاط اجتماعی و روحیه امیدآفرینی در مناطق سیل‌زده از برنامه‌های مهم فرهنگ و ارشاد اسلامی هست که درصدد هستیم پس
از آرام شدن اوضاع و برگشت وضعیت عادی به مناطق سیل‌زده این مهم را اجرایی و عملی نماییم.

مازندران سیل استاندار مازندران اداره کل ارشاد مازندران