برگزیده ها
یک پوشه خیلی قشنگ از انواع و اقسام این حرف‌ها دارم

مازندمجلس: دبیر کل حزب موتلفه گفت: از بعضی مطالب خنده‌ام می‌گیرد مثلا زمانی می‌گفتند موتلفه با آقای هاشمی اختلاف دارد ولی ما اختلافی نداشته‌ایم.

مازندمجلس: اسدالله بادامچیان چندی پیش گفت‌وگوی مشروحی با سایت خبرآنلاین انجام داد. بخشی از این گفتگو را در ادامه بخوانید:

شما از بدو تاسیس موتلفه در این حزب حضور داشتید، آیا تاکنون حرف و حدیثهایی که پشت سر موتلفه مطرح می شود، به گوشتان رسیده است؟
یک پوشه خیلی قشنگ دارم که مربوط به انواع و اقسام مخالفت هایی است که با موتلفه می شود. از خارج، داخل، افراد مختلف. مگر می شود یک آدم زنده صاحب عقیده مخالف نداشته باشد؟
خنده دارترین حرف و حدیثی که از موتلفه به گوشتان رسیده، چه بوده است؟
الان ذهنیت ندارم. بعضی وقتها بعضی مطالب را می خوانم، خنده ام می گیرد. مثلا یک زمانی بحث می کردند که موتلفه با آقای هاشمی اختلاف دارد. ولی ما اختلاف نداشتیم. به آقای هاشمی گفتم می گویند «ما با شما اختلاف پیدا کرده ایم! شما اختلاف پیدا کرده اید یا ما؟» دوتایی با هم خندیدیم. از این موارد زیاد است. روزی گفتند کارخانه نساجی و اخیرا هم کارخانه سیمان و پتروشیمی را مطرح کردند. من اتفاقا امسال و سال آینده سه نوع اتفاق را نسبت به موتلفه احتمال می دهم که ان شاءالله نشود. یک بخش، سانسور موتلفه است. خیلی ها می گویند «اصلا موتلفه را رها کنیم که احیا نشود». دومین احتمال، تحریف مطالب موتلفه است و احتمال سوم هم جوسازی و تهمت است. مثلا مرحوم آقای حبیبی ۲۰ سال قبل عضو هیات مدیره سیمان بود درحالی که آن زمان کارخانه ضررده بود و مسئول وقت بنیاد مستضعفان ایشان را در آن جایگاه منصوب کرد تا سودده شد. چند ماه پیش هم یک آقایی که در تسخیر لانه جاسوسی دخیل بود، گفت «پتروشیمی هگمتانه برای موتلفه است!»، این واقعیت نداشته و ندارد، اینکه مدیری و شخصیتی در زمانی عضو هیأت مدیره جایی باشد که آنجا متعلق به موتلفه نمی شود، پاسخ این حرف ها هم یک لبخند است، دعوا هم نمی کنیم.
حزب موتلفه یادامچیان هاشمی رفسنجانی دولت