برگزیده ها
یکپارچگی مازندران قربانی وعده‌های‌ انتخاباتی

اختصاصی مازندمجلس: نماینده حوزه انتخابیه تنکابن، عباس آباد و رامسر طی اظهار نظری عجیب گفت: ایجاد استان مازندران غربی خواست مردم است. اظهارات آقای نماینده در حالی بیان شده که بخش عمده ای از استان در حال پیگیری و جبران خسارات سیل هستند.

اختصاصی مازندمجلس: شمس‌الله شریعت‌نژاد دیروز در نطق میان دستور و در حالی که بسیاری از نمایندگان مازندران درگیر پیگیری مطالبات مردم سیل زده بودند؛ بیان داشت: ایجاد استان مازندران غربی خواست مردم است.

وی ادامه داد: رئیس جمهور غرب استان مازندران منطقه خاص با جلوه های طبیعی و فرهنگی و استعدادهای بکر و دست نخورده و عقبه تاریخی است نگاه ویژه می طلبد. این منطقه از کشور کلید توسعه خود را تنها از طریق استان مستقل، مازندران غربی می داند تا بتواند با توجه به اینکه شرایطی کاملا متفاوت با نقاط  کشور دارد مدیریت خاص  را برای بیرون رفت از مشکلات و دستیابی به اهداف توسعه منطقه با اتکا به منابع طبیعی رقم بزند، اگر به خاطر داشته باشید این مورد خواسته عموم مردم منطقه از شما بوده که نیازمند توجه شما است.

به نظر می‌رسد برآورد‌های شریعت‌نژاد از وضعیت حوزه انتخابیه و سبد رای خود در انتخابات مجلس یازدهم موجب شده تا این نماینده در اقدامی عجیب، چنین موضوعی را در نطق میان دستور مطرح کند. آن هم در شرایطی که تمامی نمایندگان و مدیران اجرایی بسیج شده‌اند تا خسارات سیل جبران شود.

یقینا طرح چنین موضوعاتی در زمان مناسب و در صورت مطالعات علمی از لحاظ شهرسازی، جغرافیا و دیگر جوانب تخصصی، می‌تواند قابل بررسی باشد. اما در بازه‌ای که استان مازندران بیش از هرچیز به تجمیع نیرو و امکانات جهت جبران خسارات وارده احتیاج دارد، طرح چنین مسائلی تنها بهره‌برداری سیاسی و انتخاباتی را به ذهن متبادر می‌سازد.

انتخابات شریعت نژاد مجلس تبلیغات مازندران سیل