برگزیده ها
اختصاص ۱۵۰ میلیارد ریال برای توسعه روستاهای شرق مازندران

مازندمجلس: نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی از اختصاص مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال برای توسعه و تکمیل پروژه های عمرانی روستاهای شرق استان خبر داد.

مازندمجلس:  نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی از اختصاص مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال برای توسعه و تکمیل پروژه های عمرانی روستاهای شرق استان خبر داد.

علی محمد شاعری با بیان اینکه با پیگیری های انجام شده، مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال برای توسعه و تکمیل ۸۸ پروژه عمرانی در شرق مازندران اختصاص یافته است، اظهار کرد: این مبلغ از محل اعتبارات معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری تامین شده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از یکصد روستای شرق مازندران از مزایای این پروژه ها بهره مند می شوند، ادامه داد: عملیات اجرایی پروژه های راهسازی، آبرسانی، طرح هادی و ورزشی با این اعتبارات آغاز و تکمیل خواهند شد.

عضو مجمع نمایندگان مازندران افزود: ۶۰ میلیارد ریال برای پروژه های راهسازی، ۳۹ میلیارد ریال برای پروژه های آبرسانی، ۳۰ میلیارد ریال برای پروژه های طرح هادی و ۲۱ میلیارد ریال برای توسعه و تکمیل پروژه های ورزشی در روستاهای شرق استان اختصاص یافته است.

شاعری از دستگاه های اجرایی راه و شهرسازی، آب و فاضلاب روستایی، بنیاد مسکن و ورزش و جوانان خواست با توجه به تخصیص این اعتبارات، هرچه زودتر نسبت به پیگیری و انتخاب پیمانکار برای شروع عملیات اجرایی اقدام کنند.

نماینده مردم شهرستان های بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: این اعتبارات صرف توسعه و تکمیل پروژه های نیمه تمام و آغاز عملیات اجرایی پروژه های جدید در روستاهای شرق مازندران خواهد شد.

مازندران بهشهر علی محمد شاعری مجلس