برگزیده ها
احتمال لیست انتخاباتی مستقل از طرف جبهه پایداری/ برآورد از پایگاه اجتماعی بستگی به فضای زمان انتخابات دارد

مازندمجلس: سخنگوی جبهه پایداری گفت: جبهه پایداری در عرصه در این باره تصمیم می‌گیرد؛ اگر وظیفه‌ خود را ارائه لیست جداگانه بدانیم، حتماً این کار را می‌کنیم،

مازندمجلس: مجید متقی‌فر، سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه برنامه‌های انتخاباتی جبهه پایداری برای مجلس یازدهم مطابق برنامه پیش می‌رود، درباره چگونگی ارائه لیست انتخاباتی تشکل متبوع خود بیان کرد: جبهه پایداری در عرصه در این باره تصمیم می‌گیرد؛ اگر وظیفه‌ خود را ارائه لیست جداگانه بدانیم، حتماً این کار را می‌کنیم، امّا اگر زمینه‌هایی پیدا شود که با حاکمیت و پیشبرد آرمان‌ها متناسب باشد ممکن است بتوانیم کار مشترک انجام دهیم.


وی در پاسخ به سؤالی درباره پایگاه اجتماعی جبهه پایداری گفت: برآورد از پایگاه اجتماعی بستگی به فضای زمان انتخابات دارد. اما ما از این بابت، نگرانی نداریم، چرا که در بدنه رشد هم داشته‌ایم. همایش اخیر جبهه که مربوط به نیروهای سازمانی‌ ما بود، فرصت خوبی بود تا برآورد واقع‌بینانه‌ای از بدنه خود داشته باشیم. چنانچه فراخوان عمومی می‌دادیم، قطعاً حضور پرشورتری را مشاهده می‌کردیم.

 

وی ادامه داد: برخی‌ها نگران هستند که جبهه پایداری تقویت بشود؛ خب اگر پایداری تقویت شود، چه اتفاقی می‌افتد؟ هیچ اتفاقی نمی‌افتد، بلکه منویات نظام و آرمان‌های مردم پیش می‌رود.

 

سخنگوی جبهه پایداری با بیان اینکه ما به جای اینکه مخاطب ناپایدار جمع کنیم به دنبال مخاطب پایدار هستیم، گفت: مخاطبانی که جبهه پایداری جذب می‌کند در همه صحنه‌ها حضور دارند و ظرفیت‌های تمام نشدنی هستند.

 

انتخابات جبهه پایداری اصولگرایان مجلس