برگزیده ها
 نماینده آمل: انتقال دخترم به وزارت نفت ماموریتی است

مازندمجلس: نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اعلام این که دخترش دارای مدرک مرتبط با نفت است ، گفت که انتقال وی به وزارت نفت هم به صورت ماموریت موقت است.

مازندمجلس: عزت الله یوسفیان ملا روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در ساری افزود که دخترش دارای مدرک دکترای شیمی فیزیک با گرایش نفت است و به دعوت وزارت نفت به عنوان مامور به پژوهشگاه این وزارتخانه رفته است.

وی گفت که وزارت نفت به خاطر نیاز به رشته تحصیلی شیمی فیزیک از خانم زهره یوسفیان ملا دعوت به همکاری کرده است.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اعلام این که دخترش پیش از این در دانشگاه فرهنگیان مشغول تدریس بود ، افزود که وی از 17 سال پیش مدرک دکترایش را گرفته و در بیشتر نشست های مرتبط با نفت در پژوهشگاه نفت شرکت می کرد.

وی ادامه داد : این انتقال نه تنها هیچ گونه مزایای حقوقی و شغلی برای دخترم در پی نداشته ، بلکه هم از لحاظ رتبه شغلی و هم میزان حقوق ، کاهش دریافتی داشته است.

زهره یوسفیان ملا دارای مدرک دکترا رشته شیمی فیزیک از دانشگاه آزاد اسلامی است و پیش از این در استخدام دانشگاه فرهنگیان بود.

موضوع انتقال دختر نماینده آمل در مجلس شورای اسلامی طی روزهای اخیر در شبکه اجتماعی مطرح و اعلام شد که وی با نفوذ پدرش به عنوان نماینده و اثرپذیری وزیرنفت به وزارت نفت رفته است.

یوسفیان ملا از چهار دوره پیش تاکنون نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی است .

مازندران وزارت نفت مجلس عزت الله یوسفیان ملا