برگزیده ها
اصولگرایان از روند انتخابات مجلس عقب هستند؟

مازندمجلس: حمیدرضا ترقی گفت: فعالیت انتخاباتی اصولگرایان از مدت‌ها پیش آغاز شده و اصولگرایان از روند انتخابات عقب نیستند.

مازندمجلس: یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: فعالیت انتخاباتی اصولگرایان از مدت‌ها پیش آغاز شده و اصولگرایان از روند انتخابات عقب نیستند. سکوت جریان اصولگرایی به معنای فعال نبودن این جریان برای انتخابات نیست.

حمیدرضا ترقی با اشاره به اینکه فعالیت‌های انتخاباتی اصولگرایان طبق برنامه و جدول زمانی در حال اجراست، اظهار کرد: اصولگرایان از روند انتخابات مجلس شورای اسلامی عقب نیستند و جلسات و برنامه‌ریزی‌ها در حال اجراست و امیدواریم برنامه‌ریزی‌ها به نتیجه لازم برسد.

وی درباره احتمال فعالیت جمنا برای انتخابات مجلس بیان کرد: اصولگرایان در هر دوره‌ای از انتخابات تشکیلات و سازوکار مشخصی داشته و اینگونه نبوده است که یک تشکیلات و سازوکار ثابت در همه انتخابات‌ها داشته باشند و براساس شرایط خاص هر انتخابات، سازوکار جدیدی ایجاد کرده‌اند. در هر دوره، فعالیت تشکیلات اصولگرایان آسیب‌شناسی شده و ضعف‌های آن برطرف می‌شود. جمنا هم فعالیت خود را ادامه می‌دهد ولی ممکن است شاکله آن وسیع‌تر شود.

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: فعالیت انتخاباتی اصولگرایان از مدت‌ها پیش آغاز شده است اما احزاب اصولگرا یک مأموریت دارند و شورای وحدت هم یک مأموریت جداگانه دارد. در حال حاضر احزاب اصولگرا در حال انجام مأموریت خود در سطوح پایین هستند تا در زمان لازم، در سطوح بالا تصمیم‌گیری برای ائتلاف اصولگرایان انجام شود.

وی با اشاره به اینکه سکوت جریان اصولگرایی به معنای فعال نبودن این جریان برای انتخابات نیست، خاطرنشان کرد: جریان اصولگرا فعالیت‌های انتخاباتی خود را رسانه‌ای نمی‌کند تا جریان رقیب حساس نشود.

این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در پاسخ به این پرسش که آیا اصولگرایان فعالیت جریان رقیب خود را هم رصد می‌کنند، گفت: ما این رصد را داریم. رصد رقیب بخشی از کارکرد احزاب است. ما وضعیت جریان رقیب و موقعیت آنها در میان جامعه را بررسی می‌کنیم.

ترقی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است شورای وحدت به ریاست حدادعادل جایگزین جمنا شود، تصریح کرد: شورای وحدت هم در همین سازوکار اصولگرایان قرار می‌گیرد و تصمیم‌گیری نهایی توسط مجموعه نیروهای اصولگرا اتخاذ می‌شود.جلسات جامعتین با حضور اصولگرایان هم مرتب در حال برگزاری است که انتخابات هم یکی از موضوعات مورد بررسی در این جلسات است.

انتخابات اصولگرایان مجلس یازدهم