برگزیده ها
شورای عالی اصلاحات زیر تیغ شفافیت

مازندمجلس: عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت قرار شد دو شیوه‌نامه درخصوص ارزیابی عملکرد منتخبین شوراها و مجلس و همچنین در جهت شفاف کردن عملکرد شورای عالی تدوین شود.

مازندمجلس: سعید نورمحمدی عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با اعلام جزئیات جلسه عصر چهارشنبه کارگروه پایش و ارزیابی شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان اظهار داشت: این کارگروه به ریاست محمود صادقی برگزار شد و پایش و ارزیابی شورای سیاست‌گذاری به عهده این مجموعه است و همچنین سازوکار شفاف کردن عمل کردن شورای عالی توسط این کارگروه تعیین می‌شود. 

وی افزود: دور قبل از انتخابات بعد از تعیین لیست ابهاماتی وجود داشت که اکنون پیشنهاد این است که شیوه‌نامه‌ای بنویسیم تا عملکرد شورای عالی کاملا شفاف باشد و به افکار عمومی پاسخگو باشیم. 

نورمحمدی همچنین افزود: قرار شد شیوه‌نامه‌ای هم درخصوص ارزیابی عملکرد منتخبین شوراها و مجلس شورای اسلامی نوشته شود و همچنین مقرر شد تا در جهت شفاف کردن عملکرد شورای عالی شیوه‌نامه‌ای تدوین و برای نهایی شدن به شورای عالی ارسال شود. 

وی در پاسخ به سوالی درخصوص اعضای این کارگروه خاطرنشان کرد: آقایان محمود صادقی،‌ احمد شریف،‌ تقواییان، عابدی،‌ محمد کبیری و خانم زرآبادی اعضای این کارگروه هستند. 

اصلاح طلبان انتخابات مجلس مجلس یازدهم