برگزیده ها
ورود سید رمضان شجاعی به انتخابات مجلس یازدهم/ رمضان در رمضان می‌آید

اختصاصی مازندمجلس: براساس اخبار دریافتی خبرنگار مازندمجلس از راهروهای وزارت کشور سید رمضان شجاعی کیاسری با استعفا از وزارت کشور خود را برای ورود به عرصه انتخابات مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه ساری و میاندورود آماده می‌کند.

اختصاصی مازندمجلس: چهارشنبه گذشته نیز رحمانی فضلی در جلسه شورای معاونین وزارت کشور رسما اعلام کرد که شجاعی خرداد ماه از این وزارت جدا خواهد شد.

رمضان شجاعی در سال ۹۴ پس از آنکه مجید حسین‌زادگان فرماندار ساری شد در مصاحبه‌ای اعلام کرد نسبت به کاندیداتوری در انتخابات مردد شده است او اگرچه تردید خود را در نهایت کنارگذاشت و وارد صحنه انتخابات شده بود اما از ورود نهایی به رقابت بازماند.

اینک حسین زادگان استاندار شده است و رمضان شجاعی حرفی از تردید نمی‌زند و بلعکس عزم خود را برای ورود به انتخابات جزم کرده است.

حال چگونه رمضان شجاعی تجربه انتخابات گذشته را تکرار نخواهد کرد و از فیلتر شورای نگهبان عبور کرده و در غیاب شهردار جوان مرکز استان نسبت به پیروزی در انتخابات امیدوار است پرسشی است که پاسخ‌های روشنی ندارد.

مازندمجلس به زودی جزئیاتی از هندسه سیاسی انتخابات در مرکز استان و شب‌نشینی‌هایی از جریانات نزدیک به استاندار، عملگرایان، دو نماینده ساری و سایر فعالیت‌های انتخاباتی احزاب و جریانات نوظهور مرکز استان ارائه خواهد کرد.

مجلس یازدهم انتخابات شجاعی کیاسری مجلس