برگزیده ها
اصولگرایان در دیدار با روحانی چه نقدهایی را مطرح کردند؟

مازندمجلس: ایرنا نوشت: قائم مقام حزب اتحاد ملت ایران اسلامی درباره دیدار شب گذشته فعالان سیاسی با رئیس جمهوری اسلامی، گفت: این جلسات به حل تعارضات و شکاف های امروز ایران و تفاهم جناح های سیاسی بر سر راه حل ها منجر می شود.

مازندمجلس:  «آذر منصوری» فضای دیدار شب گذشته فعالان سیاسی با رئیس جمهوری را همدلانه توصیف کرد و گفت: در این دیدار انتقادهایی در راستای کمک به دولت مطرح شد. به عنوان مثال دو تن از اصولگرایان نسبت به واقعی کردن نرخ بنزین و اینکه با این کار دولت می تواند بخشی از مشکلاتش را حل کند، صحبت کردند و یا اینکه چرا رئیس جمهوری برابر خطراتی که فضای مجازی ایجاد کرده برخورد جدی نمی کند.

وی ادامه داد: فعالان هر دو جناح سیاسی کشور در این دیدار درباره فشارهای اقتصادی به مردم سخنانی گفتند و البته در کنار طرح مشکلات اقتصادی به محدودیت های فعالان سیاسی و نیز دخالت برخی نهادها در همه حوزه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصاد کشور نیز پرداخته شد.

قائم مقام حزب اتحاد ملت تاکید کرد: تقریبا همه حاضران بر تداوم این گفت وگوها تاکید داشتند. اگر چه به دلیل زمان محدود تعدادی از حاضران که برای طرح دیدگاههای خود وقت گرفته بودند، نتوانستند صحبت کنند.

منصوری خاطرنشان کرد: اگر دولت ترتیبی اتخاذ کند تا این گفت و گوهای رو در رو ادامه داشته باشد، از یک طرف در حل بخش قابل توجهی از تعارضات و شکافهای امروز ایران موثر خواهد بود و از طرف دیگر شاید از این طریق میان جناح های سیاسی تفاهمی بر سر راه حل ها نیز ایجاد شود.

دولت اصولگرایان روحانی