برگزیده ها
رقابت انتخاباتی سال جاری مجلس، متاثر از راهبرد گام دوم انقلاب بر محور جوانگرایی خواهد بود

اختصاصی مازندمجلس: این دیپلمات ساروی با انتقاد از عملکرد نمایندگان گفت: سالهاست که نمایندگان کشورمان نه در تراز ملی در مجلس شورای اسلامی به تقنین و تصمیم سازی ورود می‌کنند و نه در بعد نظارتی به وظایف خود عمل می‌کنند.

اختصاصی مازندمجلس: زارعی در آغاز صحبت با اشاره به انتخابات مجلس یازدهم عنوان کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری با محوریت و اتکای به برنامه گام دوم انقلاب و بویژه پس از ارجاعات مکرر مقام معظم رهبری به جوانان فرهیخته، به نقش‌آفرینی متفاوت جوانان انقلابی در عرصه رقابت انتخاباتی منجر خواهد شد. البته لازم است این مهم، بصورت مطالبه مردم جهت تغییر در شرایط تکراری فعلی درج و ثبت گردد و در یک رقابت سالم و بدور از بداخلاقی های مشهود، بهترین انتخابها محقق گردد.


این دیپلمات ساروی با انتقاد از عملکرد نمایندگان گفت: سالهاست که نمایندگان کشورمان نه در تراز ملی در مجلس شورای اسلامی به تقنین و تصمیم سازی ورود می‌کنند و نه در بعد نظارتی به وظایف خود عمل می‌کنند. ضمن آنکه سالهاست برنامه های اعلامی کاندیداها در رقابت‌های انتخاباتی، پیوست اجرایی و عملیاتی ندارد و در قالب برنامه های تئوریک و نظری باقی مانده است. بنظر می‌رسد رقابت کیفی و کمی چهره‌ها و همچنین برنامه‌های آنها می‌تواند، از قهرمانی برخی در آوردگاه بی‌رقیب جلوگیری کند.


وی با بیان مفهوم کمال‌گرایی بیان کرد: کمال‌گرایی بعنوان گفتمان اینجانب در انتخابات سال جاری، با دیگر مباحث و اندیشه‌های مطرح شده شاید در دغدغه‌مندی به کشور و نظام مشترک باشد اما حتما در روش و اجرا دارای تفاوت‌های بسیار است که مهمترین آنها برخورداری از اندیشه‌های تئوریک، اولویت دهی به منافع و جایگاه مردم، استقلال نظری و مالی، برنامه محوری، رعایت ملاحظات مردم و مدارا با آنها، نقش‌پذیری و مسئولیت پذیری جوانان، بهره‌گیری از ظرفیت پویایی، نشاط و خردورزی جوانان و فرهیختگان و همچنین ارتباط عمیق و متقابل با مردم است.


این فعال سیاسی اجتماعی اظهار داشت: بنده به اصلاح روندها در چارچوب نظام اسلامی و با تراز شاخصه های کمالگرایی معتقد هستم و در این مسیر از حمایت و پشتیبانی دیگر جریانهای سیاسی دغدغه‌مند منافع ملت و کشور استقبال خواهم کرد.


زارعی در پایان با اشاره به تغییرات صورت گرفته در ساختار مدیریتی شهر ساری گفت: شهر ساری طی سال‌های اخیر، از دریچه چشمان هر ناظر منصفی، شاهد تغییرات اساسی بویژه در حوزه زیرساخت و سخت افزاری بود که زمینه یک جهش بزرگ به سمت توسعه و کمال را فراهم ساخته است و کافیست با اعتماد به چهره‌ها و اندیشه‌های جدید، ساری را به نگین استان مازندران و کشور مبدل سازیم.

انتخابات مازندران حوزه انتخابیه ساری مجلس یازدهم کمال زارعی