برگزیده ها
انصراف یک عضو مازندرانی کارگزاران از حضور در شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان/ پرونده قتل همسر نجفی یا حضور در انتخابات مجلس؟

مازندمجلس: انصراف من نه به معنای تضعیف شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان است و نه به مباحث اخیر درخصوص اظهارات دبیرکل حزب سازندگی درباره پرونده قتل همسر نجفی مربوط می‌شود.

مازندمجلس: «یدالله طاهرنژاد» عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در واکنش به خبری درباره استعفای وی از ریاست کمیته استان‌های شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان، گفت: در جلسه‌ای حضور داشتم؛ خبرنگار یکی از رسانه‌ها تماس گرفت و از علت حضور نیافتنم در جلسه شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان سوال کرد و پرسید آیا استعفا کرده اید؟ تا آمدم پاسخ دهم تماس را قطع کرد و بعد خبر استعفای من را منتشر کرد.

وی با تاکید بر اینکه استعفا نداده، بلکه به دلایل شخصی از شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان انصراف داده است، خاطرنشان کرد: از سه ماه قبل به دلیل شخصی از حزب کارگزاران سازندگی خواستم شخص دیگری را جایگزین من در شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان کند. در نهایت تصمیم گرفته شد «علی سیاسی راد» جایگزین من در این شورا شود.

نایب رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی یادآور شد: به دلیل آنکه با رأی اعضای شورای عالی به ریاست کارگروه استان‌ها انتخاب شدم، سیاسی راد نمی‌توانست جایگزین من در این کمیته باشد بنابراین به عنوان نماینده حزب در جلسات شورا حضور خواهد داشت.

طاهرنژاد افزود: انصراف من نه به معنای تضعیف شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان است و نه به مباحث اخیر درخصوص اظهارات دبیرکل حزب سازندگی درباره پرونده قتل همسر نجفی مربوط می‌شود، بلکه از مدتها قبل گفته ام به دلایلی، آمادگی حضور در جلسات شورا را ندارم و از حزب کارگزاران خواستم شخص دیگری را معرفی کند. در ابتدا حزب مقاومت کرد اما پافشاری من باعث شد فرد دیگری به عنوان نماینده حزب در شورا حضور داشته باشد.

به گفته وی شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان خیلی بهتر از این می‌تواند عمل کند.

شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان عصر سه شنبه، «جواد امام» را به عنوان رئیس کار گروه استان‌ها جایگزین یدالله طاهرنژاد کرد.

«آذر منصوری» دبیر شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان با طبیعی دانستن اینگونه تغییرات تاکید کرد: در دوره‌های پیشین شورای عالی اصلاح طلبان نیز تغییرات اینچنینی به دلایل مختلف از جمله مشغله‌های فردی صورت گرفته بود و فعالیت همه کمیته‌ها از جمله کارگروه استان‌های شورای عالی اصلاح طلبان مانند گذشته ادامه دارد.

اصلاح طلبان مجلس یازدهم انتخابات نجفی میترا استاد