برگزیده ها
آقای حسین زادگان! شدیدا مخالف جابجایی فرماندار محمودآباد هستیم/ تا ابقای آقای فرماندار از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد

اختصاصی مازندمجلس: حامیان دولت تدبیر و امید،اعضای ستاد دکتر روحانی و شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب محمودآباد به استاندار مازندران در خصوص ابقای فرماندار محمودآباد نامه ی سرگشاده ای نوشتند

مازندمجلس: حامیان دولت تدبیر و امید،اعضای ستاد دکتر روحانی و شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب محمودآباد به استاندار مازندران در خصوص ابقای فرماندار محمودآباد نامه ی سرگشاده ای نوشتند و نسخه ای از آن را در اختیار پایگاه خبری مازندمجلس قرار دادند که مشروح آن از نظرتان می گذرد.


بسم الله الرحمن الرحیم

استاندار محترم مازندران؛
جناب حاج مجید حسین زادگان!
سلام علیکم

با احترام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما و همه ی خدمتگذاران نظام مقدس جمهوری اسلامی به استحضار می رسانیم که این روزها خبری بسیار نگران کننده مبنی بر جابه جایی فرماندار محمودآباد در اذهان عمومی منتشر شده که ما را مجاب به نوشتن‌این نامه ی سرگشاده نموده است.

همانطور که جنابعالی به خوبی مستحضریدفرمانداران شهرستان ها، نمایندگان و کارگزاران دولت های متبوع هستند و کارآیی و یا عدم کارآیی شان قطعا به نام آن دولت ها ثبت می شود.

هر زمان که نمایندگان دولت در کارشان خبره و ساعی باشند عملکرد دولت هم به خوبی به چشم می آید.

یحیی یوسف پور در طی ۴ سال تصدی گری این پست به خوبی توانسته با سعه ی صدر همه ی گروه ها و احزاب سیاسی رابطه برقرار کند و عملا ثبات و امنیت خوبی را در همه ی زمینه ها  ایجاد نماید.

پیشینه ی اصلاح طلبی نامبرده هم نشان از آن دارد که به تفکرات این نحله ی فکری اعتقاد راسخ دارد .

وی در این مدت هرگز از جاده ی انصاف دور نشده و علی رغم تنگناهای جدی توانسته است رویه ی جدیدی همراه با صبوری و صداقت را در مدیریت باب نماید؛ به گونه ای که همگان برای مرام و مسلک و شخصیت والای ایشان احترام قائلند و‌نامبرده را یکی از بهترین هدایای دولت دکتر روحانی به منطقه ی محمودآباد با جغرافیای سیاسی و اجتماعی خاص خود می دانند.

انتظار اینجانبان به عنوان حامیان دولت تدبیر و امید از شما استاندار محترم مازندران این است که در یک‌ سال باقی مانده از انتخابات مهم مجلس این نیروی توانمند و کارآزموده را با هر دلیل و خواسته ای به نقطه ی دیگر منتقل ننمایید تا انشالله روند بالندگی و رشد در منطقه ادامه دار بماند؛شائبه های مختلف انتخاباتی که اسباب نگرانی بسیاری را فراهم آورده  ایجاد نشود و نیروهای وفادار به دولت را همچنان دلگرم نگاه دارد .

بدیهی است اینجانبان تا حصول نتیجه و ابقای فرماندار ارزشمند و ساعی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

پیشاپیش از بذل توجه و لطف شما که‌همواره پیگیر و حامی مصالح عمومی هستید سپاسگزاری می نماییم.

ومن‌الله التوفیق

اعضای ستاد انتخاباتی ،احزاب اصلاح طلب‌و  حامیان  دکتر روحانی شهرستان محمودآباد

یحیی یوسف پور سرگشاده ی حامیان دولت تدبیر و امید اعضای ستاد دکتر روحانی و شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب محمودآباد به استاندار مازندران جابجایی فرماندار محمودآباد ابقای فرماندار محمودآباد آقای حسین زادگان! مخالف شدیدا مخالف جابجایی فرماندار محمودآباد هستیم/ تا ابقای آقای فرماندار از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد