برگزیده ها
جمنا به نفع شورای وحدت کنار می‌رود؟/ حاجی‌بابایی: فعلا کالبدشکافی نکنید

مازندمجلس: رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به شکل‌گیری شورای وحدت اصولگرایان گفت: هنوز لازم نیست که کسی در مورد آن شورا کالبد شکافی .

مازندمجلس: رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به شکل‌گیری شورای وحدت اصولگرایان گفت: هنوز لازم نیست که کسی در مورد آن شورا کالبد شکافی کند یا اخبار خاصی را بدهد. این شورا باید کار خود را ادامه دهد و جمع‌بندی کند. این شورا شکل گرفته و باید تکمیل شود، در نهایت هم یا رئیس این شورا یا سخنگوی آن‌ها مواضع این شورا را اعلام می‌کند.

حمیدرضا حاجی‌بابایی درباره تشکیل شورای وحدت اصولگرایان به ریاست حدادعادل برای ورود به انتخابات مجلس یازدهم و اینکه آیا این شورا موفق خواهد شد یک وحدت حداکثری بین اصولگرایان ایجاد کند؟، گفت: این شورا کارش را شروع کرده ولی هنوز کارشان تکمیل نشده است. افراد این شورا کار را دنبال می‌کنند و زمانی که کار تمام شد و توانستند پیام خود را بین گروه‌های مختلف به اجماع برسانند و دنبال کنند، آن‌موقع باید این نظر را در مورد آن شورا داد.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: هنوز لازم نیست که کسی در مورد آن شورا کالبد شکافی کند یا اخبار خاصی را بدهد. این شورا باید کار خود را ادامه دهد و جمع‌بندی کند. این شورا شکل گرفته و باید تکمیل شود، در نهایت هم یا رئیس این شورا یا سخنگوی آن‌ها مواضع این شورا را اعلام می‌کند.

این فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به این سوال که این شورا در ایجاد وحدت اصولگرایان باید به چه مواردی توجه داشته باشد؟، گفت: باید به اجماع حداکثری، مقبولیت عمومی، کارهای منطقی و واقع‌گرایانه فکر کرد و به کف جامعه نگاه داشت و به نیازهای مردم دقت کرد، باید از پایین به بالا برنامه‌ریزی کرد.

این عضو جمنا خاطرنشان کرد:‌ باید دید امروز نیاز مردم چیست؟ نیاز اقتصادی دارند. به عنوان مثال مبارزه با مفاسد جزو نیازهای امروز جامعه است. آنچه که نیاز جامعه است باید به آن دقت شود. باید برنامه، گروه و ساختار را تکمیل کرد و درنهایت شخصی درباره آن گزارش خواهد داد. 

حاجی‌بابایی در پاسخ به این سوال که با توجه به آغاز فعالیت‌های شوای وحدت، جمنا طی ماه‌های باقی مانده تا انتخابات و برای انتخابات مجلس یازدهم در چه جایگاهی قرار خواهد گرفت؟، گفت: جمنا جزو این اجماع قرار می‌گیرد.

انتخابات مجلس یازدهم شورای وحدت اصولگرایان جمنا