برگزیده ها
توجه به سلامت اقتصادی سبب ناامنی روانی شرکت‌های قانونی نشود/ حکیمان طب یکی از معتبرترین‌ها در ایران

مازندمجلس: دو روز قبل بود که یکی از رسانه‌ها با انتشار مطلبی بدون ذکر نام شرکت «حکیمان طب» شبهه‌ای پیرامون سهام‌دار این شهرکت ایجاد کرد که پس از مشخص شدن زوایای پنهان و اثبات صحت و سلامت شرکت مجبور به حذف مطلب خویش از خروجی سایت شد.

مازندمجلس: دو روز قبل بود که یکی از رسانه‌ها با انتشار مطلبی بدون ذکر نام شرکت «حکیمان طب» شبهه‌ای پیرامون سهام‌دار این شهرکت ایجاد کرد که پس از مشخص شدن زوایای پنهان و اثبات صحت و سلامت شرکت مجبور به حذف مطلب خویش از خروجی سایت شد.



اولاً؛ به لحاظ قانونی با یک جستجوی ساده در وب‌سایت‌ها رسمی وکلا در حوزه ثبت شرکت‌ها درمی‌یابیم اساساً سهامدار بودن افراد زیر 18 سال هیچ منع قانونی ندارد.

ثانیاً؛ اگرچه توجه رسانه‌ها به‌سلامت اقتصادی شرکت‌ها و نحوه توزیع ارز یارانه‌ای قابل‌تقدیر است اما این مسئله نباید سبب ناامنی روانی برای فعالیت شرکت‌هایی شود که در چارچوب قانون فعالیت می‌نمایند چراکه بدیهی است هر شرکتی که اقدام به واردات می‌نماید ارز نیز دریافت کند.

ثالثاً؛ بدیهی است یک شرکت خصوصی این حق را دارد که مالکیت سهام خود را به هر شخص ثالثی انتقال دهد و بر اساس قانون تجارت سهامدار بودن افراد زیر 18 سال نیز منع قانونی ندارد.

دریافت ارز نیز توسط جایگاه حقوقی شرکت است نه جایگاه حقیقی یک فرد زیر 18 سال و اینکه این‌طور القا شود که یک کودک ارز دریافت کرده است آدرس غلط دادن به مخاطب است.



همکاری با معتبرترین برند دنیا

شرکت حکیمان طب فعالیت خود را با واردات مکمل‌های رژیمی-غذایی یوروویتال آغاز نموده و اکنون یکی از معتبرترین و باسابقه‌ترین شرکت‌های فعال در این زمینه هست.

شرکت حکیمان طب به‌واسطه در اختیار داشتن نیروی انسانی متخصص، تعصب سازمانی، استفاده از فنّاوری روز دنیا، به‌روزرسانی اطلاعات و آگاهی و بهره‌گیری از رویکردهای نوین مدیریت، اهدافی چون ارتقاء سطح سلامت جامعه و رضایت‌مندی هر چه بیشتر مصرف‌کنندگان را دنبال می‌کند.

یوروویتال (EuRhoVITAL) یکی از معتبرترین برندهای مکمل غذایی آلمانی است که محصولاتش را باکیفیت بالا به مصرف‌کنندگانش در سراسر دنیا عرضه می‌کند. شرکت حکیمان طب با اتکا به نام تجاری معتبر یوروویتال و سطح کیفی بالای محصولات، جایگاه مناسبی در میان جامعه پزشکی، داروسازان و مصرف‌کنندگان مکمل‌های غذایی کسب نموده است.

کارآفرین حوزه سلامت

کلیه محصولات یوروویتال دارای تأییدیه وزارت بهداشت و درمان ایران می‌باشند و در داروخانه‌های سراسر کشور در دسترس هستند و همچنین لازم به ذکر است که کلیه مراحل تولید و بسته‌بندی محصولات یوروویتال در کشور آلمان انجام می‌شود که اکنون یکی از فعال‌ترین و معتبرترین شرکت‌ها در ایران بشمار می‌رود که با مدیریت توانمند و جهادی آقای دکتر جعفری اقدم توانسته به این جایگاه مهم و رفیع در کشور برسد که در این دو شرکت مجموعاً ۳۰۰ نفر اشتغال‌زایی شده که در این وضعیت اقتصادی و معضل بیکاری و فقر و تحریم اقتصادی در کشور، خود یک رکورد در جامعه بشمار می‌رود که باید مدیر و مالک این دو شرکت حکیمان طب و سمرطب مورد تحسین و حمایت مسئولان امر قرار گیرد و بجای حمایت از این شرکت‌های فعال و مطرح بخش خصوصی جلوی پای آنان سنگ‌اندازی نکنیم و باعث سرخوردگی و دلسردی آنان در این راه جهادی که پیش‌گرفته‌اند نشویم.



پیشگام در مسئولیت اجتماعی

خريد زمين در شهرك داروسازي بركت (وابسته به ستاد اجرايي فرمان امام) برای احداث كارخانه داروسازي در راستاي رونق توليد از اعم فعالیت‌های عام‌المنفعه و خیرخواهانه دکتر جعفری اقدم مالک شرکت‌های حکیمان طب و سمرطب می‌باشد.

این شرکت مفتخر است در راستای مسئولیت اجتماعی خود از پیشگاهان کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه و سایر خدمات خیریه و مسئولیت‌های اجتماعی باشد.

فعالیت 15 ساله در تولید و واردات مکمل‌های دارویی

دکتر جواد جعفری اقدم در توضیح حواشی رسانه‌ای اخیر در گفت‌وگو با ما بیان داشت: این‌جانب دکتری تخصصی بیو شیمی از دانشگاه تهران دارم و از 15 سال پیش در حوزه واردات و تولید مکمل‌های دارویی فعال هستم اینکه سهام یکی از شرکت‌های خود را به فرزندم انتقال داده‌ام مگر کار غیرقانونی کرده‌ام؟

ازآنجایی‌که علاقه‌مند نبودم فردی خارج از خانواده از مالکین و مؤسسین شرکت باشد نام فرزندم را به‌عنوان سهام‌دار قراردادم.

از طرفی برخی گفته‌اند که این شرکت ارز دریافت کرده است مگر می‌شود در حوزه واردات فعال بود و ارز دریافت نکرد؟

کیفیت محصولات از حیث بهداشتی و نیز به لحاظ قیمت تحت نظر مسئولان مربوطه بوده و در با مجوزهای رسمی از مراجع مسئول می‌باشد.

 

مسئولیت اجتماعی بهداشت و درمان سلامت