برگزیده ها
درخواست فعال سیاسی مرکز استان از دکتر عالیه زمانی

اختصاصی مازندمجلس: صحت سلامت مدیران دولت و نمایندگان مجلس در مازندران را بررسی نمایید.

اختصاصی مازندمجلس: سید مهدی موسوی از فعالان سیاسی و اجتماعی شهر ساری از دکتر عالیه زمانی رئیس هیئت مدیره خیریه همت عالی برای بررسی صحت سلامت مدیران و نمایندگان مجلس در خواست ویزیت کرد.

متن این یادداشت عینا منتشر می‌گردد.

سرکار خانم دکتر عالیه زمانی ریاست هیئت مدیره موسسه خیریه همت عالی مازندران

با سلام

با خبر شدیم شما و همکارانتان بیش از ۳۰ هزار ویزیت رایگان از شهروندان داشته‌اید ضمن تشکر از این اقدام عام‌المنفعه و خداپسندانه‌ی شما، مواردی به حضورتان ارائه می‌گردد.

بی‌شک به این امر واقفید که سلامت حق شهروندان است و مدیران نیز به عنوان بخشی از جامعه از این حق برخوردارند و به تبع آن شهروندان حق دارند مدیران سالمی داشته باشند.

از این حیث در خواست می‌شود آن موسسه مردم نهاد بخشی از برنامه‌های خود را معطوف به بررسی صحت و سلامت مدیران دستگاه‌ها و نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی بنماید تا پس از اثبات سلامت جسمی و روحی مدیران شرایط برای بررسی صحت سلامتی مدیریتی و مالی آنان نیز از سوی رسانه‌ها، افکار عمومی و مراجع نظارتی فراهم گردد، چراکه سلامت مفهوم عام داشته محدود به سلامت جسم و روان نمی‌گردد.

بی‌شک درمان بیماری‌های مدیریتی، سیاسی و اقتصادی باید در اولویت همه طبیان این حوزه‌ها قرار گیرد و تا مادامی که مدیران ما و تصمیمات آنان مورد سنجش سلامت‌های مختلف قرا نگیرد نمی‌توان به ریشه کنی بیماری‌های مزمن ژن سالاری، رابطه سالاری و... امیدوار بود.

با احترام سید مهدی موسوی

 

مدیریت سلامت اقتصادی سید مهدی موسوی عالیه زمانی