برگزیده ها
احتمال ائتلاف بین قالیباف و اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس وجود دارد؟

مازندمجلس: دبیرکل حزب پیشرفت و عدالت ایران اسلامی گفت: بازیگر بودن و بازیگردان بودن در عرصه سیاسی و اجتماعی، با هم تعارضی ندارند.

مازندمجلس: دبیرکل حزب پیشرفت و عدالت ایران اسلامی گفت: بازیگر بودن و بازیگردان بودن در عرصه سیاسی و اجتماعی، با هم تعارضی ندارند و انتظار از یک چهره ملی مانند آقای قالیباف همین است که هر کجا به حضورش احتیاج باشد وارد عرصه شود و دیگران را هم به حضور دعوت کند.

محسن پیرهادی دبیر کل حزب پیشرفت و عدالت اایران اسلامی و از نزدیکان محمدباقر قالیباف درباره حضور او در جلسات شورای وحدت گفت: مشی آقای قالیباف بر وحدت و بزرگ کردن دایره نیروهای انقلاب است و اتفاقا فراخوان اخیر ایشان هم تلاشی در راستای بزرگ کردن این دایره و ورود نیروهای جدید، خوشفکر و توانمند است. حضور ایشان در شورای وحدت، طبیعی است و در بسیاری از تصمیم گیری‌ها هم به شدت موثر است.

احتمال نامزدی قالیباف در انتخابات مجلس/ او زخم خورده ائتلاف است

وی درباره احتمال ائتلاف قالیباف با اطلاح طلبان گفت: قالیباف با جریان اصلاح طلب ائتلاف نکرده است. بیایید کارنامه سیاسی او را به صورت گذرا بررسی کنیم. او در سال ۹۶ به نفع حجت‌الاسلام رئیسی از کاندیداتوری انصراف داد. در سال ۹۲، گزینه‌ای بود که در نظرسنجی‌ها بیش از سایرین مورد اقبال بود و طبیعتا گزینه نهایی جریان اصولگرا محسوب می‌شد. در انتخابات مجلس و شورای شهر هم، ایشان هیچ‌گاه در ائتلاف با اصلاح‌طلبان نبوده، بلکه همین اصلاح‌طلبانی که خودشان در دوره فعلی حاضر نیستند محسن هاشمی را شهردار کنند، در سال ۹۲ با وجود آن که به توان اجرایی قالیباف واقف بودند، اصرار داشتند محسن هاشمی را شهردار کنند تا فقط قالیباف شهردار نباشد.

وی ادامه داد: اما مسئله دیگر، استفاده از آن دسته مدیران متمایل به جریان‌های دیگر است که از نظر سلامت و توانمندی و تخصص وضعیت خوبی دارند که این حکم عقل است و اگر از نیروی خوبی استفاده نشود فقط به این علت که هم خط سیاسی ما نیست، با اخلاق اسلامی و غیرت انقلابی در تضاد است.
پیرهادی با اشاره به قصد قالیباف از بازیگردانی سیاسی تصریح کرد: بازیگر بودن و بازیگردان بودن در عرصه سیاسی و اجتماعی، با هم تعارضی ندارند و انتظار از یک چهره ملی مانند آقای قالیباف همین است که هر کجا به حضورش احتیاج باشد وارد عرصه شود و دیگران را هم به حضور دعوت کند.

انتخابات مجلس مجلس یازدهم قالیباف اصلاحات