برگزیده ها
مجلس دهم نتوانست پاسخگوی مطالبات مردم باشد

مازندمجلس:عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت:این مجلس چه در جهت حل مشکلات مردم و چه در بعد نظارتی بر عملکرد دولت و چه در موضع گیری های بهنگام در مورد مسائل اساسی کشور نتوانست پاسخگوی مطالبات مردم باشد. همین طور در برابر تحریم ها و اقدامات آمریکا نیز کار قابل توجهی نکرد.

مازندمجلس:حمیدرضا ترقی اظهار داشت:این مجلس به ویژه در بخش مشکلات اقتصادی کشور، واکنش تاثیرگذاری نداشت و نتوانست دولت را وادار به کنترل قیمت ها کند. با وجود اینکه عملکرد دیوان محاسبات نسبتاً خوب بود و گزارش های این بخش می توانست مفید واقع شود، اما خود نمایندگان در صحن علنی و در کمیسیون های مربوطه به این گزارشات توجه چندانی نکردند.

وی افزود:مجلس دهم در برخی موضوعات اصلی کشور هم به موقع وارد نشد. برای مثال دو سال است سیاست های انتخاباتی مقام معظم رهبری به مجلس و دولت ابلاغ شده، اما مجلس و دولت آن قدر دیر در جهت اجرایی کردن این سیاست ها قدم برداشته اند که انتخابات مجلس آینده را باید به ناچار با همان قوانین انتخاباتی موجود برگزار کرد.

ترقی تصریح کرد:هر چند این مجلس کارهای خوبی هم انجام داد ولی در مجموع نمره مجلس دهم را در پیگیری مطالبات مردم و و ریل گذاری برای دولت حدود ۱۲ تا ۱۳ می دانم که نمره خوبی نیست.

مجلس شورای اسلامی دولت نمایندگان مجلس انتخابات یازدهم مازندمجلس