برگزیده ها
اعتبارات ورزشی یا هزینه‌های انتخاباتی

اختصاصی مازندمجلس:با پرده برداری نماینده بابل از اعتبارات اداره کل ورزش و جوانان مازندران این پرسش مطرح است که اعتبارات ورزشی صرف چه کسانی می‌شوند و گزینش افراد برای مناصب مدیریتی چگونه صورت می‌پذیرد.

اختصاصیمازندمجلس:انتخابات مجلس یازدهم سبب شده است برخی از نمایندگان متصدی به علت ترس از نتیجه انتخابات آینده با دخالت در امور دستگاه‌های اجرایی سعی نمایند از ظرفیت‌های انسانی، لجستیک و اعتبارات مالی آن به نفع کمپین انتخاباتی خود بهره ببرند.

در مازندران به علت اعتراض اهالی ورزش از دخالت سیاسیون در این حوزه، نوک پیکان این شایعات به سوی اداره کل ورزش و جوانان مازندران است چراکه مدتی قبل تعدادی از پیشکسوتان، مربیان، داوران و ورزشکاران در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری مازندمجلس از دخالت سیاسیون با انگیزه‌های انتخاباتی در عزل و نصب روسای هیئت‌های ورزشی سخن گفتند، به نحوی که از دخالت یکی از نمایندگان ساری نیز به شکل شفاف نام برده و حتی استاندار مازندران را نیز خطاب قرار داده‌اند.

اگرچه میزگرد و گفت‌و‌گوهای مازندمجلس از سوی همان سیاسیون با اتهامات واهی مواجه شد ولی گذر زمان نشان داد آنچه که از سوی اهالی ورزش و از طریق این رسانه منتشر شده بود صحت داشته و با پرده برداری نماینده بابل از اعتبارات اداره کل ورزش و جوانان مازندران این پرسش مطرح است که اعتبارات ورزشی صرف چه کسانی می‌شوند و گزینش افراد برای مناصب مدیریتی چگونه صورت می‌پذیرد.

جناب حبیب حسین زادگان ضروری است ضمن شفاف سازی در توزیع اعتبارات ورزشی در نحوه عزل و نصب روسای هیئت‌های ورزشی و عزل و نصب‌های مدیران ستادی اداره کل ورزش و جوانان شفاف سازی نموده و دامن خود را از شایعات پیرامون آن اداره کل پاک نمایند.

ضروری سازمان‌های نظارتی نیز با ورود به این مسئله ضمن حراست و صیانت از مدیرکل محترم، اجازه ندهند برخی با انگیزه‌های انتخاباتی عملکرد یک اداره کل در استان را، فدای رقابت‌های انتخاباتی در مرکز استان نمایند.