برگزیده ها
شورای شهر ساری و دو راه پیش رو

اختصاصی مازندمجلس:یکی از اغضای شورای شهر ساری پیش‌بینی می‌کند که اعضای شورا همچنان بر نام فرزانه تأکید داشته باشند و در این صورت موضوع فرزانه و شهرداری به شورای حل اختلاف وزارت کشور ارجاع داده می‌شود.

اختصاصی مازندمجلس:مهدی عبوری، چند ماهی است به تهران عزیمت کرده تا بر کرسیِ معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه مسکن و شهرسازی بنشیند. در چند روز اخیر در استان سیستان و بلوچستان به سر می‌برده تا در جلسه‌ی معارفه مدیرکل مسکن و شهرسازی این استان شرکت کرده باشد. او در حاشیه این جلسه با مولوی عبدالحمید به گفت‌وگو نشسته است. درحالی‌که کیلومترها آن‌طرف‌تر در شهر او، شهری که شش سال به‌عنوان شهردار فعالیت داشته، همچنان درگیر انتخاب جانشین اوست. پس از او عبدالحمید فرزانه به‌عنوان سرپرست در شهرداری ساری فعال بوده و توانست با اختلاف یک رای نسبت به کوروش یوسفی از شورای شهر ساری رای اعتماد بگیرد. اما گویا و این‌طور به نظر می‌رسد که او نتوانسته نظر وزارت کشور را به دلایلی جلب کند. علی‌ای‌حال امروز دوشنبه 24 تیر و در هنگام تنظیم این یادداشت اعضای نه نفره شورای اسلامی شهر ساری دورهم جمع شده‌اند تا در مورد شهردار یا سرپرست ساری به گفت‌وگو بنشینند. در این ‌بین شمشیربند که رای او در انتخاب فرزانه نقش پررنگ‌تری نسبت به هشت رای دیگر داشته! با خبرگزاری فارس مصاحبه‌ای داشته و گفته است که: قانون این اجازه را به شورا داده تا همچنان بر نظرش (شهردار ماندن فرزانه)اصرار ورزد. او در ادامه افزوده است: پیش‌بینی می‌کند که اعضای شورا همچنان بر نام فرزانه تأکید داشته باشند و در این صورت موضوع فرزانه و شهرداری به شورای حل اختلاف وزارت کشور ارجاع داده می‌شود.

حال باید ببینیم خروجی جلسه‌ی امروز شورای شهر چه خواهد بود؟ ماندن فرزانه به‌عنوان سرپرست یا معرفی سرپرست جدید و یا اصرار دوباره اعضای شورای شهر به شهردار شدن عبدالحمید فرزانه.

ساری شهرداری شورای شهر شهردار عبوری فرزانه شورای حل اختلاف مازندمجلس