برگزیده ها
هزاران میلیارد سرمایه به بیت المال برگشت

مازندمجلس:رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس خبر داد که با تلاش این فراکسیون هزاران میلیارد تومان بازگشت سرمایه به بیت المال داشته‌ایم.

مازندمجلس:امیر خجسته به صدا و سیما درباره عملکرد فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: از ابتدای کار فراکسیون تا به امروز، دستاورد‌های خوب و اثرگذاری در زمینه‌هایی از جمله بحث گمرک، قاچاق کالا و ثبت سفارش غیرقانونی خودرو داشته‌ایم. در بحث قاچاق کالا پس از پیگیری‌های فراکسیون ورود هزار و ۱۲۸ کانتینر کالای قاچاق به کشور اثبات شد و در بحث ثبت سفارش خودرو نیز ثبت ۳۴ هزار خودرو به صورت غیرقانونی اثبات شد که از این تعداد حدود هزار و ۹۰۰ خودرو وارد کشور شده بود.

وی درباره نقش گزارش‌های مردمی در عملکرد فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: ما گزارش‌های مردمی را از سراسر کشور دریافت می‌کنیم به عنوان نمونه گزارش‌های خوب یکی از معتمدین مردم و اعضای اصلی صندوق ذخیره فرهنگیان باعث ورود ما به این موضوع و تحقیق و تفحص از این صندوق شد، حدود ۸ هزار میلیارد تومان مشمول وصول بوده که حدود ۵ هزار میلیارد تومان از آن برگشت خورده است.

وی افزود: در خصوص قرارداد‌های نفتی نیز گزارش‌هایی به ما رسیده و من با آقای زنگنه به صورت مبسوط صحبت کردم و مکاتبات لازم نیز انجام گرفته تا از هرگونه سوء استفاده جلوگیری شود. فراکسیون بدون ملاحظه افراد به پرونده‌ها ورود پیدا کرده، محکم ایستاده و به صورت شفاف با پرونده‌ها برخورد می‌کند.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس ادامه داد: هزاران میلیارد تومان برگشت سرمایه به بیت‌المال داشته‌ایم که مستندات این اقدامات در اختیار مجلس، دستگاه‌های نظارتی و قوه قضاییه قرار گرفته و تلاش می‌کنیم با سران مفاسد اقتصادی برخورد و دست مفسدین را از بیت المال قطع کنیم.

مفاسد اقتصادی اختلاس ارتشا مجلس دولت قوه قضاییه فراکسیون مازندمجلس