برگزیده ها
حمید بقایی در زندان سکته کرد/حواشی تایید و تکذیب این خبر

مازندمجلس:مشاور رسانه‌ای محمود احمدی نژاد مدعی شد که حمید بقایی دچار سکته مغزی شده است.

مازندمجلس:عبدالرضا داوری مدعی شد که حمید بقایی دچار سکته مغزی شده است.بهمن شریف زاده هم می گوید معاون اجرایی دولت احمدی نژاد بخاطر لخته خون در سرش به بیمارستان منتقل شده است.

عبدالرضا داوری مشاور رسانه‌ای محمود احمدی نژاد در توئیتی خبر از سکته مغزی بقایی در زندان داد و نوشت: تایید خبر سکته مغزی آقای حمید بقایی از سوی وکیل ایشان.

همچنین بهمن شریف زاده از روحانیون نزدیک به مشایی در گفتگویی کوتاه با خبرآنلاین گفت: براساس اخباری که من دارم یک لخته خون در سر بقایی بوده که بخاطر آن به بیمارستان منتقل شده است.

بقایی ۲۰ روز قبل دچار سکته مغزی شده است

وکیل مدافع حمید بقایی گفت: امروز دنبال کارهای پزشکی ایشان بودیم و مشخص شد که ۲۰ روز قبل دچار سکته مغزی شده است.

مهران عبدالله پور در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: حدود بیست روز قبل موکلم در زندان دچار عارضه مغزی شدند و پزشکان تشخیص دادند که نیاز به پیگیری پزشکی و مرخصی دارند. این رویه ۱۵ الی ۲۰ روز طول کشید و نهایتا هفته قبل آقای بقایی به مرخصی درمانی آمدند.

وی افزود: امروز دنبال کارهای پزشکی ایشان بودیم و مشخص شد که ۲۰ روز قبل  دچار سکته خفیف مغزی شده است و لخته خون در مغزش رویت شده است. 

وکیل مدافع بقایی گفت: کارهای ابتدایی بیمارستان و نیز  اخذ ام آر ای  در حال انجام است.

تکذیب خبر سکته بقایی در زندان از سوی یک منبع آگاه

یک منبع آگاه در سازمان زندان‌ها درخصوص شایعه سکته مغزی حمید بقایی توضیحاتی داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، طی چند ساعت گذشته برخی رسانه اعلام کردند که حمید بقایی به علت سکته مغزی به بیمارستان منتقل شده است.

یک منبع آگاه در سازمان زندان‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در رابطه با صحت این خبر گفت: حمید بقایی چند روزی است که در مرخصی به سر می‌برد و اگر هم اتفاقی برای او رخ داده باشد، خارج از زندان بوده است.

جهانگیر: بقایی از ۸ روز پیش در اوین نیست

تسنیم نوشت: رئیس سازمان زندان‌ها گفت که حمید بقایی روز شنبه هفته گذشته در مرخصی هشت روزه به سر می‌برد.

اصغر جهانگیر درباره انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر سکته مغزی حمید بقایی گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته، نامبرده از روز شنبه هفته گذشته در مرخصی هشت روزه به سر می‌برد و امروز مرخصی وی تمام می‌شود.

رئیس سازمان‌ زندان‌ها افزود: بقایی باید خود را فردا (یکشنبه) ۳۰ تیر به زندان معرفی کند  و اگر هم در خارج از زندان برای وی اتفاقی افتاده باشد ما اطلاعی نداریم.

جهانگیر اضافه کرد: اگر نامبرده در موعد مقرر خود را به زندان معرفی نکند، علت را پیگیری می‌کنیم.

طبق اعلام دادستانی تهران حمید بقایی معاون اجرایی دولت احمدی‌نژاد به چندین اتهام از جمله اختلاس، تصرف غیرقانونی در اموال دولتی، تبانی در انجام معاملات دولتی به ۱۵ سال حبس و چهل و سه میلیارد تومان جزای نقدی محکوم و در ۲۲ اسفند ماه سال ۹۶ به زندان معرفی شد.


همچنین حمید بقایی۱۱ شهریور سال ۹۷ نیز به اتهام توهین در شعبه ۱۰۵۹ دادگاه کیفری دو ویژه رسیدگی به جرایم کارکنان دولت محاکمه شد که پس از رسیدگی در این پرونده نیز به شش ماه دیگر حبس تعزیری محکوم شد.

حمید بقایی محمود احمدی نژاد دولت دهم سکته مغزی زندان اوین مازندمجلس